Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 februari 2013, 21:57
BLinskens BLinskens is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 februari 2013
Berichten: 2
BLinskens is on a distinguished road
Standaard Werkgevers vragen teamplayer, maar ik ben solist

Beste allemaal,

Ik heb een vraagstuk waar ik al geruime tijd mee zit en ik hoop dat iemand hierin kan adviseren. Ik heb een baan als supervisor. Maar ik ben al geruime tijd erachter dat ik echt een solist ben. Iemand die het liefst alleen werkt. Echter hoe pak ik dit aan, er zijn weinig werkgevers die hier expliciet om vragen. Het is teamplayer zus, teamplayer zo...het zal wel. Ik wil geen teamplayer meer zijn, maar keihard werken in mijn eentje.

Hoe pak ik dit aan??

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 februari 2013, 00:38
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Heb je al nagedacht over wat voor werk je zou willen doen?

En hoe ben je aan de baan van supervisor gekomen? En wat staat je hierin tegen? En wat vind je wel leuk aan deze baan?

Een aantal vragen om je aan het denken te zetten en ook om meer info van je te krijgen.

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 maart 2013, 10:21
BLinskens BLinskens is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 februari 2013
Berichten: 2
BLinskens is on a distinguished road
Standaard

Beste Hetty,

Bedankt voor jouw reactie. Welnu ik ben min of meer noodgedwongen in deze functie terechtgekomen. Wat ik prettig vind is de onregelmatige werktijden en de reistijd.

Wat mij minder aanstaat is het continue omringt zijn door medewerkers met vragen, kletspraatjes etc...

Het liefst zou ik in een alleen in een pand zitten en daar werkzaamheden uit voeren..
Met citaat reageren
  #4  
Oud 1 maart 2013, 12:32
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Het liefst zou ik in een alleen in een pand zitten en daar werkzaamheden uit voeren..
Wat voor werk zie je hierbij. Ik denk namelijk dat je bij al het werk wat je doet op een af andere wijze toch contact moet hebben met mensen (klanten) Ergens moet er voor je werk een factuur gegenereerd worden.


Heb je al eens gedacht aan thuiswerk. Ik denk dat je dat snel beu wordt, "pennen in elkaar draaien", maar ook daarvoor heb je contact met anderen.................

Ik ben erg benieuwd hoe je daar tegenaan kijkt
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #5  
Oud 1 maart 2013, 12:38
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Ik heb nog twee vragen voor je:

1. Omschrijf je ideale baan en beschrijf daarbij zo nauwkeurig mogelijk de werkzaamheden, die je dan zou doen.

2. Wat voor opleiding heb je gedaan?
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #6  
Oud 1 maart 2013, 12:39
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Het liefst zou ik in een alleen in een pand zitten en daar werkzaamheden uit voeren..
Ik kan maar weinig functies bedenken die aan jouw wens kunnen voldoen. Nachtportier komt volgens mij nog het dichtst in de buurt. Keihard werken in je eentje is gewoonweg bijna onmogelijk. Je hebt altijd te maken met anderen, de intensiteit in samenwerking kan wel variëren. Als ik jouw bericht zo lees, zit je in je huidige functie echt niet op je plek. Ik zie dan vaker gebeuren dat mensen verlangen naar het andere uiterste, in jouw geval dus een hutje op de hei. Ik denk dat het verstandig is als je eens met je baas gaat praten en je aangeeft wat je dwarszit. Samen kun je dan naar oplossingen zoeken die je werk leuker en draaglijker kunnen maken. Wellicht zit de oplossing wel in een andere manier van communiceren (meer je grenzen aangeven), een ander takenpakket of een andere functie buiten het bedrijf.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carrièretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 1 maart 2013, 12:57
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BLinskens Bekijk bericht
Het liefst zou ik in een alleen in een pand zitten en daar werkzaamheden uit voeren..
Moet het per se een pand zijn? Je kunt denken aan treinmachinist, hijskraanmachinist, vrachtwagenchauffeur, operator... Ofwel met techniek werken in plaats van met mensen.

Wat wil je vakinhoudelijk gezien doen?
__________________
René
Met citaat reageren
  #8  
Oud 2 maart 2013, 12:54
zoekende2013 zoekende2013 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2013
Berichten: 8
zoekende2013 is on a distinguished road
Standaard

Herkenbaar. Ik zit ook helemaal niet op mijn plek. Ik hou ook vaak liever gewoon mijn mond en doe mijn ding en ga naar huis. Zonder al teveel kletspraat. Dat is lastig.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 3 maart 2013, 12:53
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard

Tja, er zijn maar weinig banen meer in de huidige economie waar je niets met anderen van doen hebt. Kan ze in in ieder geval niet bedenken. Wat ik me afvraag is: is het samenwerken met anderen een probleem of is het contact hebben met anderen een probleem.

Het is eerste is nog wel op te lossen, het tweede erg moeilijk.
Met citaat reageren
  #10  
Oud 8 maart 2013, 11:02
Helena Helena is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 maart 2013
Berichten: 30
Helena is on a distinguished road
Standaard

Hoihoi,

Ik vroeg me inderdaad vooral af hoe je werk als solist eruit zal moeten zien. Wat vind je vervelend aan het werken in een team? Persoonlijk dacht ik vooral aan werk als ZZP-er. Als ZZP-er heb je meer afstand van de mensen die je door je werk tegenkomt. Daardoor lijkt het mij dat er minder kletspraatjes zijn, al is het alleen maar omdat je betaald wordt in tijd en verschillende opdrachtgevers hebt (hopelijk ;-) ) Misschien is dat al voldoende?

Gr. Helena
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ben 35+ en weet niet wat ik wil? Angel-JB Loopbaanvragen 1 2 februari 2012 17:35
Ik wil een stropdas omdoen naar een sollicitatiegesprek, maar ik ben een vrouw Sandy-38 Sollicitatiegesprek 9 15 juni 2010 15:44
ik vind alles leuk, maar 1 ding weet ik wel. Ik wil weer studeren! biatch!! Loopbaanvragen 19 21 juli 2009 12:36
ik ben uitgenodigd voor een gesprek maar net in die tijd op vakantie Suzels Sollicitatiegesprek 1 9 augustus 2006 13:53
SPW opleiding sollicitatiebrief (ben duits) - please help! julia Sollicitatiebrief en cv 2 21 oktober 2005 13:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon