Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 juni 2012, 22:27
kruimeltje kruimeltje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juni 2012
Berichten: 1
kruimeltje is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief Procesoperator

XXXXX
XXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXX

XXXXX
XXXXX
XXXXXXXXXXX


XXXXXXXXXXXXXXXXXXX, 11 juni 2012

Betreft: vacature proces operator

Geachte XXXXXX

U zoekt voor uw bedrijf proces operators met team spirit en die niet bang zijn voor uitdagingen en deze met beiden handen aanpakken. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk deze proces operator te zijn.

Ik ben net afgestudeerd als proces operator (AOT 4) aan het scheepvaart en transport college te Brielle.
Graag zou ik mijn talenten in uw organisatie inzetten en verder ontwikkelen.

Voor de opleiding Algemene Operationele Techniek (AOT) moesten twee stage voldoende worden afgerond. Tijdens deze stages heb ik samen met ervaren operators veel geleerd over de proces industrie en de werkzaamheden die een proces operator uitvoert ook heb ik deze werkzaamheden onder supervisie van deze ervaren operators uitgevoerd.

Wat me ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid om door te groeien binnen uw bedrijf met goede studiefaciliteiten om mij verder te kunnen ontwikkelen binnen uw organisatie.

Met vriendelijke groeten,

XXXXX

Bijlage: curriculum vitae



Is de brief goed opgesteld? of bevat de brief te veel informatie?

Dit is de eerste sollicitatie brief die ik heb geschreven.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 juni 2012, 09:33
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Denk even aan de spelregels: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23 en dan met name punt 2.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 juni 2012, 17:34
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danjel Bekijk bericht
Denk even aan de spelregels: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23 en dan met name punt 2.
Ik begrijp dat ik eerst zelf commentaar moet geven maar ik heb totaal geen ervaring met sollicitatie briefen en CV's dus hoe moet ik dan goed commentaar geven ?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 juni 2012, 23:04
Vrunck Vrunck is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2012
Berichten: 40
Vrunck is on a distinguished road
Standaard

Vooruit, omdat ik de beroerdste niet ben, heb ik toch even gekeken.

Lees ook op de verschillende websites aanwijzingen, voorbeelden en opmerkingen eens door. Doe iets met de rode streepjes onder sommige woorden in Word en let op de spelling en grammatica.

Ook moet je af en toe punten en komma's gebruiken om zinnen te koppelen of af te sluiten. Dat is niet altijd het geval. Let ook op sommige woorden die ik rood heb aangegeven. die moeten moet aan elkaar.

Succes.



Citaat:
XXXXX
XXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXX

XXXXX
XXXXX
XXXXXXXXXXX


XXXXXXXXXXXXXXXXXXX, 11 juni 2012

Betreft: vacature proces operator = (1 woord) procesoperator

Geachte XXXXXX

U zoekt voor uw bedrijf proces operators met team spirit en die niet bang zijn voor uitdagingen en deze met beiden handen aanpakken. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk deze proces operator te zijn.

Ik ben net afgestudeerd als proces operator (AOT 4) aan het scheepvaart en transport college te Brielle.
Graag zou ik mijn talenten (welke) bij uw organisatie inzetten en verder ontwikkelen (waarom dan?).

Voor de opleiding Algemene Operationele Techniek (AOT) moesten (dat vond je niet leuk omdat het "moest"?)twee stages voldoende worden afgerond. Tijdens deze stages heb ik samen met ervaren operators (liepen die ervaren operators ook stage?) veel geleerd over de proces industrie en de werkzaamheden die een proces operator uitvoert ook heb ik deze werkzaamheden onder supervisie van deze ervaren operators uitgevoerd.

Wat me ten slotte aantrekt (wat heb je dan eerder benoemd dat je leuk vindt om bij het bedrijf te werken?) in de door u geboden baan is de mogelijkheid om door te groeien binnen uw bedrijf met goede studiefaciliteiten om mij verder te kunnen ontwikkelen binnen uw organisatie.

Met vriendelijke groeten,

XXXXX

Bijlage: curriculum vitae



Is de brief goed opgesteld? een goed begin of bevat de brief te veel informatie? Te weinig, brief grootte is prima, maar kijk naar de "vragen" die ik er her en der neer heb gezet.

Dit is de eerste sollicitatiebrief die ik heb geschreven.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Sollicitatiebrief procesoperator renaldo Sollicitatiebrief en cv 19 14 mei 2006 22:32
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon