Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 september 2009, 00:29
mijstro
Gast
 
Berichten: n/a
Post Wie wil mijn sollicitatiebrief checken? alvast bedankt

Ik ben hele dag bezig met schrijven van sollicitatiebrief ben eindelijk op iets uit gekomen, graag na kijken elke commentaar is welkom.




plaats, 27 mei 2009

Betreft: vacature leerling


Geachte, heer/mevrouw

Met belangstelling nam ik kennis van uw vacature voor leerling verschilde vakdisciplines op (website), en raakte ik geďnteresseerd in deze vacature

Uw organisatie spreekt me erg aan omdat er mogelijkheden zijn tot het volgen van een opleiding, werken in zeer afwisselende omgevingen en groei mogelijkheden. Een functie als monteur bij uw organisatie zie ik als een volgende stap in mijn carričre. De aandacht die uw organisatie geeft aan opleiding, beoordeling en loopbaanplanning zijn voor mij voorwaarden om te groeien in dit vak.

Ik ben enorm leergierig ingesteld en om mij van andere ‘beginnend leerling te onderscheiden, probeer ik mijn kennis op diverse manieren te vergroten en actueel te houden. Nieuwe taken maak ik mij snel eigen en ik ben bereid eventuele aanvullende scholing, die nodig is om een functie goed te vervullen, te volgen. Bovendien is het voor mij geen probleem om in mijn eigen tijd een inwerkperiode te volgen. U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken.

Voor details betreffende mijn werkervaring en opleidingsachtergrond verwijs ik u naar mijn curriculum Vitae dat ik bij deze brief heb ingesloten.

Graag zou ik met u een gesprek willen aangaan over de bijdrage die ik zou kunnen leveren in uw organisatie.

Met vriendelijke groet,


xxxxxxxxxxxxxx

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 september 2009, 13:14
mijstro
Gast
 
Berichten: n/a
Angry Re: Wie wil mijn sollicitatiebrief checken? alvast bedankt

is er echt niemand die kan heplen?

Groetjes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 september 2009, 14:20
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil mijn sollicitatiebrief checken? alvast bedankt

Hallo Mijstro,

Op dit forum is het gebruikelijk om elkaar te helpen. Ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk kan zijn om anderen te helpen met tips als je onzeker bent over je eigen brief. Als je anderen tips geeft, dan krijg je zelf ook sneller reacties.

Het is een nette brief geworden. Een paar (mogelijke) verbeterpuntjes:


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijstro Bekijk bericht
Met belangstelling nam ik kennis van uw vacature voor leerling verschillende vakdisciplines op (website) en raakte ik geďnteresseerd in deze vacature.

Uw organisatie spreekt me erg aan omdat [er mogelijkheden zijn tot het volgen van een opleiding, werken in zeer afwisselende omgevingen en groei mogelijkheden. Een functie als monteur bij uw organisatie zie ik als een volgende stap in mijn carričre. De aandacht die uw organisatie geeft aan opleiding, beoordeling en loopbaanplanning zijn voor mij voorwaarden om te groeien in dit vak.] Dit zou ik vervangen door wat je aanspreekt in de cultuur van het bedrijf (missie/visie). Uit de volgende alinea spreekt al duidelijk dat je openstaat voor opleiding en loopbaanplanning en dat dit goed bij je past. Zo komt de nadruk ook meer te liggen op het totaalplaatje waarom dit bedrijf in jou geďnteresseerd zou moeten/kunnen zijn.

Ik ben enorm leergierig ingesteld en om mij van andere beginnend leerlingen te onderscheiden, probeer ik mijn kennis op diverse manieren te vergroten en actueel te houden. Nieuwe taken maak ik mij snel eigen en ik ben bereid eventuele aanvullende scholing, die nodig is om een functie goed te vervullen, te volgen. Bovendien is het voor mij geen probleem om in mijn eigen tijd een inwerkperiode te volgen. U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Voor details betreffende mijn werkervaring en opleidingsachtergrond verwijs ik u naar mijn curriculum vitae dat ik bij deze brief heb ingesloten.

Graag zou ik met u een gesprek willen aangaan over de bijdrage die ik kan leveren in uw organisatie.

Met vriendelijke groet,


xxxxxxxxxxxxxx

Bijlage: Curriculum Vitae
__________________
Rianne
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 september 2009, 18:19
mijstro
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wie wil mijn sollicitatiebrief checken? alvast bedankt

Hoi Rianne,

Bedankt voor je reactie. zoals je al zei ik ben onzeker over me eigen brief, maar zal me best doen om anderen te helpen.

Groetjes Mijstro:
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 september 2009, 00:14
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil mijn sollicitatiebrief checken? alvast bedankt

Misschien kun je wel meer dan je denkt


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijstro Bekijk bericht
Ik ben enorm leergierig ingesteld en om mij van andere beginnend leerlingen te onderscheiden, probeer ik mijn kennis op diverse manieren te vergroten en actueel te houden.
Dit vind ik bijvoorbeeld een goeie. Maakt mij nieuwsgierig naar hoe je dat dan doet en wat je mogelijk (nog meer) in je mars hebt.
__________________
Rianne
Met citaat reageren
  #6  
Oud 18 september 2009, 15:02
mijstro
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Re: Wie wil mijn sollicitatiebrief checken? alvast bedankt

He Rianne

Sorry voor me late reactie, hoe ik mijn probeer te onderscheiden van anderen. ik probeer altijd kennis op te doen zowel in de praktijk als theoretisch. ik verzamel zoveel mogelijke informatie over bijvoorbeeld taken die uitgevoerd moet worden. Dat doe ik bijvoorbeeld door lessen te nemen. En zelf in praktijk uitvoeren. Men noemt mij mijstro. Omdat wat ik met mijn ogen zie kunnen me handen ook maken.

Groetjes mijstro
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief schoenenwinkel. wie wil mijn brief controleren? laatste dag klaske Sollicitatiebrief en cv 7 13 juli 2011 17:28
Sollicitatiebrief leraar biologie. Wie wil mijn brief controleren? Peter26 Sollicitatiebrief en cv 7 8 februari 2010 13:53
Wie wil mijn sollicitatiebrief checken? Ik vind vooral het begin lastig Leonie000 Sollicitatiebrief en cv 1 8 september 2009 13:19
Wie wil er naar mijn sollicitatiebrief kijken? Software consultant Don Juan Sollicitatiebrief en cv 0 25 maart 2009 13:06


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon