Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 september 2008, 14:43
verena verena is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 september 2008
Berichten: 3
verena is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief administratief medewerker

Ik ik werk nu als thuishulp
Zou iemand mijn brief willen bekijken



Betreft: vacature administratief medewerker



Geachte mevrouw van de Beek,


Met veel belangstelling heb ik kennis genomen van u advertentie waarin u aangeeft een administratief medewerker secretariaat te zoeken.
Deze functie spreekt me om aan, omdat hij aanluit bij mijn wensen en werkervaring.

Tijdens mijn werk als administratief medewerkster heb ik ervaring opgedaan met het zelfstandig uitvoeren van administratieve handelingen. Mijn werkzaamheden bestonden uit onder andere correspondentie, postbehandeling en archivering. Tevens was ik verantwoordelijk voor het uitvoeren van de leerlingen en verzuimadministratie.
Ook receptiediensten behoorden tot mijn werkzaamheden, waarbij het beantwoorden van de telefoon en het te woord staan van derden een grote taak was. Als eerste aanspreekpunt, was luisteren een belangrijke vaardigheid, om cliënten goed door te kunnen verwijzen

Ik volg momenteel de opleiding praktijkdiploma boekhouden waarvan ik het onderdeel boekhouden met succes heb afgerond.

Hopelijk bent u bereid om mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek zodat ik mijn ervaringen aan u kan toelichten.Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,




Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 september 2008, 16:58
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief administratief medewerker

1: Een naam zoals "van den Berg" schrijf je altijd met een hoofdletter aan het begin. Dus dat moet Van de Beek zijn.
2: Tussen regels moeten spaties.
3: Verder vind ik het een slechte brief en zou ik je aanbevelen een goed sjabloon te volgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door verena Bekijk bericht
Ik ik werk nu als thuishulp
Zou iemand mijn brief willen bekijken



Betreft: vacature administratief medewerker



Geachte mevrouw van de Beek,


Met veel belangstelling heb ik kennis genomen van u advertentie waarin u aangeeft een administratief medewerker secretariaat te zoeken.
Deze functie spreekt me om aan, omdat hij aanluit bij mijn wensen en werkervaring.

Tijdens mijn werk als administratief medewerkster heb ik ervaring opgedaan met het zelfstandig uitvoeren van administratieve handelingen. Mijn werkzaamheden bestonden uit onder andere correspondentie, postbehandeling en archivering. Tevens was ik verantwoordelijk voor het uitvoeren van de leerlingen en verzuimadministratie.
Ook receptiediensten behoorden tot mijn werkzaamheden, waarbij het beantwoorden van de telefoon en het te woord staan van derden een grote taak was. Als eerste aanspreekpunt, was luisteren een belangrijke vaardigheid, om cliënten goed door te kunnen verwijzen

Ik volg momenteel de opleiding praktijkdiploma boekhouden waarvan ik het onderdeel boekhouden met succes heb afgerond.

Hopelijk bent u bereid om mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek zodat ik mijn ervaringen aan u kan toelichten.Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,




Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief medewerker Nunu Sollicitatiebrief en cv 3 9 april 2008 22:14
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44
Sollicitatiebrief administratief medewerker Martine Sollicitatiebrief en cv 0 21 maart 2007 23:44
Sollicitatiebrief Administratief medewerker Patr1c1a Sollicitatiebrief en cv 5 13 december 2006 18:05
Sollicitatiebrief administratief medewerker Mike72 Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 15:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon