Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 maart 2012, 20:05
marlene marlene is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 maart 2012
Berichten: 1
marlene is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief kassamedewerkster graag advies

Hoi,
Wat vinden jullie van deze sollicitatiebrief?
Alle advies/tips of verbeterpunten zijn welkom.



Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw vacature op ah.nl wil ik mijn interesse kenbaar maken als kassamedewerker binnen uw bedrijf.

Mijn naam is Marlene xxxx en ik ben 55 jaar. Ik ben op zoek naar een baan, waar ik mijn knieën zomin mogelijk belast wegens artrose. Deze functie spreekt mij erg aan, omdat ik niet zoveel hoef te lopen.

Wekelijks doe ik boodschappen bij Albert Heijn waar ik met plezier kom. Graag wil ik jullie team versterken, omdat ik het een erg fijne winkel vind qua sfeer en assortiment. Voor de rest ben ik klantvriendelijk, representatief, accuraat en collegiaal. Ik besef heel goed dat ik geen ervaring heb, maar ik ben bereid om te leren.

Hierbij hoop ik dat u een duidelijk beeld heeft gekregen van mijn motivatie. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken. Ik hoop dan ook hiervoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 maart 2012, 22:14
Xxxx
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier rondlezen en zelf (eerst) feedback geven is leerzaam en zal meer reacties op je eigen vraag opleveren. (zie ook forumregels bij dit subforum)
Vooral niet in je bref zetten dat je ergens geen ervaring mee hebt!
Heb je bij andere werkervaringen (enkele van) de genoemde/gevraagde eigenschappen ontwikkeld? (horeca-ervaring zou ik bijv wel kunnen 'vertalen' naar wat een cassiere moet kunnen/doen/zijn)

Verwacht AH een brief/mail van je of bieden ze alleen mogelijkheid voor cv en invullen webformulier? Als er geen brief/mail verwacht wordt/mogelijk is kun je in je cv een korte profielschets zetten over jouw eigenschappen/motivatie.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 maart 2012, 13:03
nieuwbegin nieuwbegin is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Berichten: 16
nieuwbegin is on a distinguished road
Standaard Niet vermelden

Citaat:
Mijn naam is Marlene xxxx en ik ben 55 jaar. Ik ben op zoek naar een baan, waar ik mijn knieën zomin mogelijk belast wegens artrose. Deze functie spreekt mij erg aan, omdat ik niet zoveel hoef te lopen.
Met mijn beperkte ervaring in het schrijven van sollicitatiebrieven raad ik je aan deze informatie niet op te nemen in de brief. Op deze manier geef je de selecteurs een directe reden om je brief op zij te leggen. Kruip eens in de huid van een selecteur en probeer te bedenken wie jij uit zou uit kiezen uit de stapel van brieven?

Informatie over je gezondheid zou ik pas in een derde eind gesprek afkaarten. Tijdens de eerdere gesprekken is het een idee om goed te achterhalen of het werkelijk zo is dat er weinig gelopen hoeft te worden. Laat vooral je enthousiasme en bereidheid tot werken de boventoon voeren in je brieven en eventuele gesprekken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief voor Startersfunctie. Graag advies en mening hierover smiti7 Sollicitatiebrief en cv 3 9 juni 2011 23:53
Sollicitatiebrief beleidsmedewerker kinderopvang, graag advies Workinggirl Sollicitatiebrief en cv 2 15 oktober 2010 13:56
Graag advies: Sollicitatiebrief Officemanager angelmagic Sollicitatiebrief en cv 0 4 maart 2010 14:20
Sollicitatiebrief concurrentie onderzoek Webshop, Graag Feedback en advies Arrie65 Sollicitatiebrief en cv 1 8 december 2008 15:08
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 23:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon