Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 mei 2013, 20:52
Jacobus Jacobus is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 mei 2013
Berichten: 3
Jacobus is on a distinguished road
Standaard Eerste CV voor stage van een niet zo interessante student

Ik ben een 18 jarige student die vraagt om feedback op zijn eerste officiële CV, deze wil ik gebruiken voor mijn eerste stage.
Alleen ben ik niet heel interessant, dus daarom een paar vraagjes.

Werk en Bijbanen
Ik heb geen werkervaring in mijn richting. Zoals iedereen heb ik wel bijbaantjes gehad, maar die hebben niks te maken met mijn richting (Civiele Techniek). Mij is verteld deze niet te vermelden maar anders lijkt het alsof ik nooit iets gedaan heb. Bij mijn twee bijbaantjes heb ik niet langer dan een jaar gewerkt omdat het restaurant failliet ging en voor mijn tweede baan moest ik tijd vrijmaken voor mijn studie. Bijbaantjes vermelden, ja of nee?

Cursussen
Voordat mijn stage begint zal ik nog mijn VCA (certificaat dat zegt dat ik veilig een bouwplaats op kan) en rijbewijs nog halen. Deze twee heb ik nodig voor mijn mogelijke stage maar heb deze nu nog niet behaald. Hoe kan ik dit vermelden?

Hobby's?
Kijkt men naar dit en wat kan ik vermelden en wat niet? Heb zelf ook geen nevenactiviteiten.

Ik weet dat ik pas begin en dit voor een stage is, maar het bedrijf is redelijk populair bij stagiairs dus probeer ik een goede indruk te maken.
Zijn er verdere problemen met mijn CV?

Sollicitatiebrief zal ik ook nog maken.

Alvast bedankt.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf Curriculum Vitae carrieretijger.pdf‎ (387,1 KB, 893x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 mei 2013, 21:31
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard