Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 juli 2010, 17:59
xxxxxxx xxxxxxx is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 februari 2010
Berichten: 2
xxxxxxx is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief als ingenieur

Hallo allemaal,

ik wil gaan solliciteren voor een baan waarbij ik moet testen en beproeven. Wie wil, kan even naar mijn brief kijken en er op reageren. Alle kritiek is welkom.

Bedankt alvast!




[naam]
[adres]
E-Mail: xxxxxxxxxxx
Tel: xxxxxxxxxxxxxxx

[Bedrijf]
txxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxx, 2 juli 2010


Betreft: Sollicitatie als xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Geachte mevrouw van der xxxxx,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek op xxx juli, stuur ik u mijn sollicitatie als xxxxxxxxxxxxxxx bij xxxx. Op de website van de xxxx vond ik deze vacature, welke mijn interesse opriep omdat ik graag met de veiligheid van voertuigen en verkeer bezig ben.

Nadat ik mijn studie “Autotechniek“ aan de hogeschool van Arnhem en Nijmegen succesvol heb afgesloten, heb ik mijn kennis betreffende de voertuigtechniek uitgebreid door “Fahrzeugtechnik” te gaan studeren aan de Technische Universität Berlin. De accenten van beide studies liggen bij onderzoek en beproeven, voertuigveiligheid en verkeersongevallen. Tijdens mijn studies, als lid van het studententijdschrift “xxxxxxxx” en tijdens mijn medewerking aan de xxxxx-conferentie in Wildhaus, Zwitserland, heb ik kennis opgedaan betreffende het testen van voertuigen en het simuleren en valideren van de beproevingen evenals de documentatie ervan. Deze vaardigheden zou ik bij xxxx graag inzetten en verbreden.

Tijdens mijn studie in Duitsland heb ik mijn verantwoordelijke, communicatieve en organisatorische vaardigheden ontwikkeld, toen ik als vertegenwoordiger van mijn 13 huisgenoten, als penningmeester en als lid van de studentenraad op mijn campus actief was. In deze tijd heb ik veel te maken gehad met mensen uit verschillende culturen. De gesproken talen waren Duits en Engels. Aangezien ik zowel praktisch als theoretisch opgeleid ben, kennis heb van het doorvoeren van tests, meerdere talen vloeiend spreek en graag reis, ben ik een goede kandidaat voor de door u uitgeschreven vacature. Ter bevordering van de voertuig- en verkeersveiligheid, zet ik bij xxxx graag per september 2010 mijn kennis en ervaring in.

Graag zou ik in de gelegenheid gesteld worden, om mijn sollicitatie persoonlijk bij u toe te lichten.


Met vriendelijke groet,


xxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief voor zelfde functie als je huidige mama Sollicitatiebrief en cv 2 15 juli 2009 12:29
Sollicitatiebrief als Systeem/netwerkbeheerder Alicos Sollicitatiebrief en cv 3 21 mei 2007 01:52
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon