Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 8 juni 2008, 01:25
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Aaarghh! Wat nu?!

Hallo!

Dit is nog net geen noodkreet maar het is het bijna wel. Zoals wel meerdere hier weet ik het gewoon echt niet meer.

Ik ben 26, heb een secretariele mbo-4 opleiding, maar weet gewoon niet wat ik wil, qua werk. Ik werk al heel wat jaren, met zaterdag/vakantiewerk begonnen en vanaf 2000 altijd fulltime gewerkt. Allemaal administratieve banen, op kantoor dus. Nu ook weer, ik werk bij een bedrijf waar ik administratieve werkzaamheden verricht voor anderen, dus een soort van ondersteuning. Ik heb het echt niet meer naar m'n zin. Ga met tegenzin naar het werk, irriteer me aan m'n collega's en heb het gevoel alleen maar als "hulpje" te worden gebruikt. Ben onderhand alleen nog maar fulltime aan het notuleren. En dat is niet gelogen.
De sfeer in het bedrijf staat me niet aan en ben in staat om me ziek te melden. Dit wil ik niet meer!!!!
Ik heb het gehad, ik wil iets helemaal anders, absoluut geen kantoorbaan meer. Maar wat wel?! Ik weet het gewoon niet.
Het lijkt wel of ik niks leuk vind. Soms denk ik ik ga koerierwerk doen, ik ga conducteur worden, ik ga cameravrouw worden, ik ga schilder worden, allemaal dingen die heel verschillend van elkaar zijn, maar allemaal dingen waarvan ik denk.. leuk voor een week, maar niet langer.
Over 1 ding ben ik wel uit en dat is dat ik geen kantoorbaan meer wil.

Ik heb al op diverse sites gelezen, ook van loopbaancoaching. Daar zie ik meerdere verhalen van mensen die het niet meer weten, maar daar wordt geadviseerd goed na te denken wat je wil blablabla. Daar heb ik niks aan. Het lijkt wel of ik gewoon helemaal geblockt ben. Ik kan niks leuks bedenken.
Ik ben jaloers op mensen die bijv. van hun hobby hun werk gemaakt hebben of topsporter zijn. Nu heb ik niet veel hobby's dus is er van hobby je werk maken niet van toepassing op mij. Altijd bezig zijn met iets wat je écht leuk vind. Dat wil ik ook, maar wat? Dat is de vraag die al weken door m'n hoofd spookt.

Wat kan ik doen? Ik wil het liefst morgen nog stoppen met m'n huidige werk, ik baal er van
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Waarom de meeste dromen geen bedrog zijn... wieteke Loopbaantrainingen en -workshops 0 26 mei 2008 17:13
Wat voor kleding moet je dragen tijdens een sollicitatiegesprek? wiltjer78 Sollicitatiegesprek 10 14 april 2008 00:41
Hoe kan ik de vraag 'wat wil je verdienen?' het beste beantwoorden? maxitt Alle andere carričreonderwerpen 1 16 januari 2008 15:48
Op zoek naar.......wat nu precies? Lady Loopbaanvragen 33 2 oktober 2006 22:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon