Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 juni 2009, 14:01
khadija khadija is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2009
Berichten: 2
khadija is on a distinguished road
Standaard zou graag iemand mijn sollicitatiebrief wil nakijken

naam
adres

Maarssen, 08 juni 2009

Betreft: vacature Medewerker Vergunningen, vacaturenummer 2008-19

Geachte mevrouw/mevrouw,
Enthousiast las ik op uw website www vianen.nl heb ik de vacature Medewerker postregistratie en facilitair servicepunt . Ik besloot hierop direct te solliciteren omdat deze functie bijna naadloos aansluit op mijn wensen, ervaringen en capaciteiten.
Tijdens mijn opleiding aan de SD heb ik een brede administratieve kennis opgedaan. In mijn vorige functies is bovendien mijn kennis van en interesse in het geautomatiseerde registratiesysteem enorm versterkt. Daarnaast heb ik in deze functies geleerd om nauwkeurig en zelfstandig te werken. Ik ben me scherp bewust van het belang daarvan, want het De taken die ik vervulde komen nagenoeg overeen met de werkzaamheden die u noemt in de functieomschrijving. Ik heb ruime ervaring in het onderhouden van klantgegevens in een database,

Ik ben een echte doener, van nature opgeruimd en positief en ik maak graag onderdeel uit van een team. Kwaliteit, servicegerichtheid en klantvriendelijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Ik vind het heerlijk om met geautomatiseerde systemen te werken en gegevens in te voeren, daarom ben ik ervan overtuigd dat de door u geboden functie mij voldoende uitdaging biedt voor de komende jaren.

Bovendien denk ik zowel als mens als collega een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw gemeente. Vanzelfsprekend hoop ik dat deze brief u aanleiding geeft mij uit te nodigen voor een persoonlijke kennismaking.

In afwachting van uw reactie en met vriendelijke groetnaam
naam

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 juni 2009, 14:04
khadija khadija is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2009
Berichten: 2
khadija is on a distinguished road
Standaard Re: zou graag iemand mijn sollicitatiebrief wil nakijken

naam
adres
vianen, 08 juni 2009

Betreft: vacature Medewerker Vergunningen, vacaturenummer 2009-18

Geachte mevrouw/mevrouw,
Enthousiast las ik op uw website maarssen.nl heb ik de vacature Medewerker postregistratie en facilitair servicepunt . Ik besloot hierop direct te solliciteren omdat deze functie bijna naadloos aansluit op mijn wensen, ervaringen en capaciteiten.
Tijdens mijn opleiding aan de SD heb ik een brede administratieve kennis opgedaan. In mijn vorige functies is bovendien mijn kennis van en interesse in het geautomatiseerde registratiesysteem enorm versterkt. Daarnaast heb ik in deze functies geleerd om nauwkeurig en zelfstandig te werken. Ik ben me scherp bewust van het belang daarvan, want het De taken die ik vervulde komen nagenoeg overeen met de werkzaamheden die u noemt in de functieomschrijving. Ik heb ruime ervaring in het onderhouden van klantgegevens in een database,

Ik ben een echte doener, van nature opgeruimd en positief en ik maak graag onderdeel uit van een team. Kwaliteit, servicegerichtheid en klantvriendelijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Ik vind het heerlijk om met geautomatiseerde systemen te werken en gegevens in te voeren, daarom ben ik ervan overtuigd dat de door u geboden functie mij voldoende uitdaging biedt voor de komende jaren.

Bovendien denk ik zowel als mens als collega een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw gemeente. Vanzelfsprekend hoop ik dat deze brief u aanleiding geeft mij uit te nodigen voor een persoonlijke kennismaking.

In afwachting van uw reactie en met vriendelijke groet,

naam


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 juni 2009, 23:33
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: zou graag iemand mijn sollicitatiebrief wil nakijken

Beste Khadija,

Ik heb je brief doorgelezen en wil je eigenlijk aanraden het zelf ook eens kritisch te doen. Hij staat vol met slordigheidsfouten, meteen te beginnen met de eerste zin.

Als je hen doorgelezen hebt en de aangepaste brief weer plaatst op het forum, ben ik graag bereid er kritisch naar te kijken.

Veel succes!
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wil iemand mijn Engelse CV nakijken? Graag commentaar helbannani Sollicitatiebrief en cv 1 6 mei 2008 14:01
Wil iemand mijn Engelse sollicitatiebrief nakijken? BAS Sollicitatiebrief en cv 6 17 januari 2008 21:51
Sollicitatiebrief verkoopmedewerker, Wie wil hem nakijken? jolanda24 Sollicitatiebrief en cv 1 8 september 2006 15:22
Wie wil mijn interne sollicitatiebrief nakijken Semmy Sollicitatiebrief en cv 1 27 augustus 2006 01:04
Sollicitatiebrief spw kinderleidster sanka Sollicitatiebrief en cv 4 29 maart 2006 18:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon