Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 mei 2010, 22:49
ovbos ovbos is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2010
Berichten: 8
ovbos is on a distinguished road
Lightbulb Graag feedback; stageplaats(sollicitatiebrief bedrijfsadministrateur)

Geachte heer/mevrouw,

Betreft: stageplaats bedrijfsadministrateur

In mijn zoektocht naar een geschikte stageplaats, las ik met belangstelling uw advertentie op de website stagevinden.nl, waarin u aangeeft dat u bedrijf een praktijkplaats beschikbaar heeft. ik richt mij tot uw bureau met de vraag of een stageplaats bij uw organisatie tot de mogelijkheden behoort in de functie van bedrijfsadministrateur. In mijn stageperiode wil ik mij verdiepen om kennis te maken met alle facetten van het accountantsberoep. ik ben beschikbaar voor een werkweek van 24 uur, vanaf september 2010 t/m augustus 2011.
Over mijzelf kan ik vertellen dat ik ben ................. en half jaar geleden ben ik begonnen met de opleiding bedrijfsadministrateur niveau 4 bij het ROC/ASA te Amsterdam. ik ben zeer flexibel,stressbestendig en ontzetten leergierig!Door mij met vol enthousiasme binnen uw bedrijf in te zitten hoop ik erachter te komen hoe het werken in de financieel branche is.
Ik wil graag een bijdrage leveren binnen uw bedrijf met mijn spontaniteit en motivatie. mijn eigenschappen zijn dat ik graag werken en tevens leren om mezelf te blijven ontwikkelen,mijn kennis van microsoft office is eveneens goed te noemen. daarnaast ben ik goed met collega’s te werken.
In een oriënterend gesprek zou ik graag een en ander toe willen lichten over de invulling van de stageperiode en hoe ik positieve bijdrage aan uw organisatie kan leveren ik wacht een reactie uwerzijds met belangstelling af.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 juni 2010, 17:52
ovbos ovbos is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2010
Berichten: 8
ovbos is on a distinguished road
Standaard Re: Graag feedback; stageplaats(sollicitatiebrief bedrijfsadministrateur)

Graag een feedback op mijn brief! Ik mag mijn sollicitatiebrief naar een bedrijf opsturen. a.u.b. help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik heb jullie help nodig.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 juni 2010, 18:15
TommyN TommyN is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 31 mei 2010
Berichten: 25
TommyN is on a distinguished road
Standaard Re: Graag feedback; stageplaats(sollicitatiebrief bedrijfsadministrateur)

Lees je brief nog eens heel goed door, let op schrijf en spelfoutjes. (tweede zin bv heeft geen hoofdletter en je eerste zin kloppen de komma's niet)

Probeer je informatie ook iets gestructureerde neer te zetten en gebruik alinia's. Elders op deze pagina is te vinden hoe je het best je brief op kan bouwen.

Succes!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 1 juni 2010, 18:36
ovbos ovbos is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2010
Berichten: 8
ovbos is on a distinguished road
Standaard Re: Graag feedback; stageplaats(sollicitatiebrief bedrijfsadministrateur)

Bedankt voor u feedback!
ik heb wel een paar zinnen wegehaald toch twijfel ik heel erg aan de brief graag feedback, ik ben niet zo goed in Nederlanse taal.
sollicitatiebrief stageplaats bedrijfsadministrateur

In mijn zoektocht naar een geschikte stageplaats, las ik met belangstelling uw advertentie op de website stagemarkt.nl, waarin u aangeeft dat u bedrijf een praktijkplaats beschikbaar heeft.
Ik richt mijn tot uw bureau met de vraag of een stageplaats bij uw organisatie tot de mogelijkheden behoort in de functie van bedrijfsadministrateur. In mijn stageperiode wil ik mijn verdiepen om kennis te maken met alle facetten van het accountantsberoep.
Ik ben beschikbaar voor een werkweek van 24 uur, vanaf september 2010 t/m augustus 2011.
Over mijzelf kan ik vertellen dat ik ben ..........., en half jaar geleden ben ik begonnen met de opleiding bedrijfsadministrateur niveau 4 bij het ROC/ASA te Amsterdam. Ik ben zeer flexibel,stressbestendig en ontzetten leergierig! Door mijn met vol enthousiasme binnen uw bedrijf in te zitten hoop ik erachter te komen hoe het werken in de financieel branche is.
Mijn eigenschappen zijn dat ik graag werken en tevens leren om mezelf te blij ontwikkelen,mijn kennis van microsoft office is eveneens goed te noemen. Daarnaast ben ik goed met collega’s te werken.
In een oriënterend gesprek zou ik graag een en ander toe willen lichten over de invulling van de stageperiode en hoe ik positieve bijdrage aan uw organisatie kan leveren ik wacht een reactie uwerzijds met belangstelling af.

Hoogachtend,

.......................
Met citaat reageren
  #5  
Oud 1 juni 2010, 19:10
TommyN TommyN is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 31 mei 2010
Berichten: 25
TommyN is on a distinguished road
Standaard Re: Graag feedback; stageplaats(sollicitatiebrief bedrijfsadministrateur)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ovbos Bekijk bericht
Bedankt voor u feedback!
ik heb wel een paar zinnen wegehaald toch twijfel ik heel erg aan de brief graag feedback, ik ben niet zo goed in Nederlanse taal.
sollicitatiebrief stageplaats bedrijfsadministrateur

In mijn zoektocht naar een geschikte stageplaats, las ik met belangstelling uw advertentie op de website stagemarkt.nl, waarin u aangeeft dat u bedrijf een praktijkplaats beschikbaar heeft. Goede zin, alleen de komma's mogen weg.
Ik richt mijn tot uw bureau met de vraag of een stageplaats bij uw organisatie tot de mogelijkheden behoort in de functie van bedrijfsadministrateur. In mijn stageperiode wil ik mijn verdiepen om kennis te maken met alle facetten van het accountantsberoep.
Ik ben beschikbaar voor een werkweek van 24 uur, vanaf september 2010 t/m augustus 2011. "Ik richt mijn tot uw bureau met de vraag of een" veel te ingewikkelde zin voor zo iets simpels als 'ik zoek een stage' probeer eens in twee korte zinnen te vertellen dat je een stage zoekt, voor welke periode en wat je wilt leren.

Over mijzelf kan ik vertellen dat ik ben ...........Zet je hier je naam? Dat is niet nodig, die staat al onder je brief. , en half jaar geleden ben ik begonnen met de opleiding bedrijfsadministrateur niveau 4 bij het ROC/ASA te Amsterdam. Ik ben zeer flexibel,Spatiestressbestendig en ontzetten leergierig! Door mijn met vol enthousiasme binnen uw bedrijf in te zitten hoop ik erachter te komen hoe het werken in de financieel branche is. Deze zin loopt niet helemaal lekker. Ten eerste is het mij en niet mijn, tenzij je het hebt over iets wat je bezit. Daarnaast zetten zij je niet met enthousiasme in, maar werk je met enthousiasme.

Mijn eigenschappen zijn dat ik graag werkende en aan het woordje werken mag weg, tenzij je er wil voor wilt zetten. en tevens leren om mezelf te blij ontwikkelen,spatiemijn kennis van hoofdlettermicrosoft office is eveneens goed te noemen. Daarnaast ben ik goed met collega’s te werken.
nieuwe alinia

In een oriënterend gesprek zou ik graag een en ander toe willen lichten over de invulling van de stageperiode en hoe ik positieve bijdrage aan uw organisatie kan leverenpunt en hoofdletter (nieuwe zin) ik wacht een reactie uwerzijds met belangstelling af.gezien de stijl van je brief is uwerzijds misschien een iets te formeel woord om te gebruiken. Wat dacht je van 'ik wacht uw reactie met belangstelling af?

Hoogachtend,

.......................
Geen u alsjeblieft.
Commentaar in de quote in rood.

Overigens raad ik je aan om je eens goed te verdiepen in grammatica. Af en toe een foutje kan gebeuren, maar sommige foutje zijn te makkelijk te voorkomen. Je spatiegebruik bijvoorbeeld: De regels voor spatiegebruik zijn vrij simpel, dus foutjes hierin zijn puur slordigheid. En die eigenschap zie je liever niet bij iemand in een administratieve functie.
Niet alleen voor je sollicitatie, maar ook om serieus genomen te worden op de werkvloer.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie consultant, graag jullie feedback LianneN Sollicitatiebrief en cv 2 11 mei 2010 17:14
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07
interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies sannelba Sollicitatiebrief en cv 5 9 december 2008 15:01
Graag feedback op deze brief! DerekVisser Sollicitatiebrief en cv 2 15 oktober 2008 16:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon