Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 oktober 2008, 12:24
SPW-er SPW-er is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2008
Berichten: 1
SPW-er is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief kinderopvang

Hallo,
Ik wil hierbij hulp,tips en feedbacks. Ik moet een sollicitatiebrief schriven voor les Nederlands en het is een toets. Ik krijg er een cijfer voor. Maar ik moet letten op spel en grammatica fouten. En zin op bouw enz.

Wie kan mij helpen?
Er zit spoed bij
want a.s maandag moet ik het inleveren.

Vriendelijke groet,




Geachte mevrouw Van Wissen van Veen,

Naar aanleiding van de vacature op de website kinderopvanghaarlem.nl, solliciteer ik naar de functie pedagogisch medewerker voor kinderdagverblijf Kikkerpad.

De functie spreekt mij zeer aan, omdat ik twee jaar met plezier stage heb gelopen en op vakkundige wijze soortgelijk werk heb gedaan bij Kinderdagverblijven Club Bambino. Ik ben iemand die graag kinderen vermaakt, begeleid en stimuleert in hun ontwikkeling. Uw organisatie trekt mij, omdat kwaliteit hoog in het vaandel staat. Ik vind kwaliteit leveren ook erg belangrijk. Dit is dan ook voor mij een extra reden om te solliciteren naar deze baan.

Met de doelgroep van instelling Club Bambino heb ik veel affiniteit, door hun speelse kijk op het dagelijkse leven. Ik ben zeer enthousiast in het organiseren van activiteiten die inspelen op de belevingswereld van de kinderen. Mijn persoonlijke eigenschappen zijn: dat ik flexibel kan werken, humor vind ik erg belangrijk omdat het de sfeer creëert en zo ook de samenwerking stimuleert, zo nodig kan ik ook heel goed zelfstandig werken. Door mijn studie SPW3 Kinderopvang BBL kan ik op een doeltreffende wijze werken aan het leefklimaat van kinderen.

Hiermee meen ik u te hebben overtuigd van mijn motivatie, kwaliteiten en ervaring.
Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een nadere toelichting geven.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 oktober 2008, 19:56
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief kinderopvang

Hierbij je brief gecorrigeerd. In de derde alinea heb ik Bambino veranderd in Kikkerpad omdat je daar gaat solliciteren.

Veel succes, laat even weten wat het punt geworden is?

Geachte mevrouw Van Wissen-van Veen,

Naar aanleiding van de vacature op de website www.kinderopvanghaarlem.nl solliciteer ik naar de functie pedagogisch medewerker voor kinderdagverblijf Kikkerpad.

De functie spreekt mij zeer aan omdat ik twee jaar met plezier stage heb gelopen bij Kinderdagverblijven Club Bambino. Ik heb hier ongeveer dezelfde werkzaamheden gehad als u aangeeft in uw vacature. Ik ben iemand die graag kinderen vermaakt, begeleidt en stimuleert in hun ontwikkeling. Uw organisatie trekt mij omdat kwaliteit bij u hoog in het vaandel staat. Ik vind kwaliteit leveren ook erg belangrijk.

Met de doelgroep van Kinderdagverblijf Kikkerpad heb ik veel affiniteit, Ik kan me heel goed verplaatsen in de kinderen en hun wensen en behoeften. Ik vind het erg leuk om activiteiten te organiseren die inspelen op de belevingswereld van de kinderen. Mijn persoonlijke eigenschappen zijn: flexibiliteit, humor, omdat het zorgt voor een goede sfeer en zo ook de samenwerking stimuleert, en zelfstandigheid. Gedurende mijn studie SPW3 Kinderopvang BBL heb ik geleerd op een doeltreffende wijze te werken aan het leefklimaat van kinderen.

Hiermee meen ik u te hebben overtuigd van mijn motivatie, kwaliteiten en ervaring. Graag geef ik in een persoonlijk gesprek een nadere toelichting op mijn brief.

Met vriendelijke groet,
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief bijzondere kinderopvang (MKD) nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 7 22 augustus 2009 11:15
sollicitatiebrief kinderopvang sharon Sollicitatiebrief en cv 1 10 september 2008 15:28
Open sollicitatiebrief kinderopvang Kyr Sollicitatiebrief en cv 2 8 mei 2006 19:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon