Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 februari 2010, 21:59
willywortel willywortel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 2
willywortel is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief voor Persoonlijk ondersteuner

Hallo,

Wie wil mijn brief lezen en feedback geven? Het betreft een interne vacature.

Bij voorbaat dank!

Grjts Willy
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc solbrief2.doc‎ (13,0 KB, 331x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 februari 2010, 11:21
eefke eefke is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 8
eefke is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief voor Persoonlijk ondersteuner

Hoi!

Hierbij mijn commentaar!
Zou je mijn brief ook kunnen bekijken?

Rotterdam, 22 februari 2010

Stichting xxxx
T.a.v. Werving & Selectie


Betreft: vacature Persoonlijk Ondersteuner

Geachte heer/mevrouw,

Met veel enthousiasme las ik op de internetsite van de xxxxx de vacature voor de functie van Persoonlijk ondersteuner. Na 11 jaar ervaring als begeleider en supportmedewerker in werk en dagbesteding, ben ik nu toe aan een nieuwe uitdaging en aan een volgende stap in mijn carrière. mooi

De xxxxx is volop in beweging, voor mij een interessante periode met volop nieuwe kansen. Mijn kwaliteiten zoals creativiteit, inventiviteit, doorzettingsvermogen, communicatievaardigheden en mijn organisatietalenten zullen hierbij goed van pas komen. Volg de STAR methode, bewijs deze eigenschappen met voorbeelden

Als Persoonlijk Ondersteuner kom je op een andere manier dichterbij de ander te staan wat niet alleen een nieuwe invalshoek is, maar meer ook verdieping en nieuwe leer momenten geeft in het werk wat ik al jaren met veel plezier doe. Ik vind dit een vage alinea, wat wil je hier precies mee zeggen? De zin is te lang (1 hele zin!), ‘op een andere manier dichterbij de ander te staan’ zegt mij heel weinig. Hoe is dit een verdieping? Waarom is dit meer een uitdaging? En gebruik geen ‘je’.

Binnen de xxxxx heb ik al veel gewerkt met de verschillende doelgroepen. Ook heb ik ruime ervaring in het ontwikkelen van netwerken, zeker op het gebied van werk en dagbesteding. Regelmatig ga ik samen met mijn klanten op bezoek bij de verschillende werkprojecten of werkcentra, waardoor ik aardig op de hoogte ben van wat de xxxxx te bieden heeft op dit gebied. Ik zou ‘aardig’ weglaten. Op welk gebied bedoel je?

Het trekt mij juist aan om als Persoonlijk Ondersteuner mij méér te mogen bezighouden met wensen, die uitvoerbaar zijn en ten goede komen van de klant, zodat het werk niet stopt bij dagbesteding. Ook een beetje een vage zin.
Om mijn enthousiasme voor de genoemde functie met u te delen stel ik een persoonlijke ontmoeting zeer op prijs. Enthousiast!

Uw reactie en/of uitnodiging zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 februari 2010, 21:08
een west een west is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 februari 2010
Berichten: 4
een west is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief voor Persoonlijk ondersteuner

Beste Wily
Volgens mij hoort alinea 3 en 5 bij elkaar.
1) openingszin; schrijf wat voor baan je bij het bedrijf wilt hebben
1 open regel
2) motivatie: waarom je juist deze baan wilt
1 open regel
3) verkooppunt1 schrijf wat je te bieden hebt( opleiding,werkervaring, specifieke kennis en persoonlijk eigenschappen)
1 open regel
4) verkooppunt 2
1 open regel
5) afsluitende zin
1 open regel
afsluitende gegevens
1 of 2 open regels
bijlage CV
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 10:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 20:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 15:51
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 09:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 16:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon