Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 juni 2012, 22:40
Ross Ross is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2012
Berichten: 7
Ross is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief receptioniste

Ik heb een sollicitatiebrief gemaakt, zouden jullie die misschien kunnen beoordelen?



Adresgevens bedrijf


Naam ****
Adres ****
Woonplaats ****


Datum *****


Betreft: Receptioniste


Geachte meneer mevrouw,


Graag solliciteer ik naar de functie receptioniste/ front office medewerker in uw hotel.

Ik ben derdejaars MBO student opleiding toerisme Front office medererker aan het *****. Eind juni ben ik afgestuurd aan me derde jaars toerisme Front office mederwerker, ik doe ook nog een jaar niveau 4 Luchtvaartdienst verlening erbij.


Werken bij de receptie van **** Hotel spreekt mij erg aan vanwege haar bekendheid en het dagelijkse contact met gasten. Ook het contact met overige afdelingen en de administratieve werkzaamheden maakt voor mij het werken op de receptie zo afwisselend en daardoor blijvend uitdagend. Ook heb ik in het verleden 2 keer stagen gelopen van 10 weken gelopen bij **** in **** en half jaar bij *****. Tijdens deze stage heb ik kennis mogen maken met het werk als receptioniste. In deze plezierige periode heb ik ervaring op kunnen doen die mij nu goed van pas zal kunnen komen.


Ik ben iemand die flexibel, leergierig, enthousiast en sociaal in de omgang met mensen. Werk zowel zelfstandig als in teamverband. Het werken met de computer is mij ook niet onbekend. Ik doe u hierbij mijn CV toekomen en hoop dat u mijn sollicitatie in overweging wilt nemen.


Met vriendelijke groet,

****

Bijlage:

CV
  #2  
Oud 2 juni 2012, 23:15
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Ik ben derdejaars MBO student opleiding toerisme Front office medererker aan het *****. Eind juni ben ik afgestuurd aan me derde jaars toerisme Front office mederwerker, ik doe ook nog een jaar niveau 4 Luchtvaartdienst verlening erbij.

Ook heb ik in het verleden 2 keer stagen gelopen....

Ik ben iemand die flexibel, leergierig, enthousiast en sociaal in de omgang met mensen << lees eens hardop, er mist een woord

Is dit Nederlands?

Sorry, maar de brief is slecht geknipt en geplakt. Je schrijft in "spreektaal" en hebt veel fouten, gewoonweg slordig. Daarnaast zitten er nette zinnen in, die (denk ik) niet van jezelf zijn, als ik de rest van de brief lees.
  #3  
Oud 3 juni 2012, 14:13
Ross Ross is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2012
Berichten: 7
Ross is on a distinguished road
Standaard Verbeterd

Ik heb een sollicitatiebrief gemaakt, zouden jullie die misschien kunnen beoordelen?




Adresgevens bedrijf


Naam ****
Adres ****
Woonplaats ****


Datum *****



Betreft: Receptioniste


Geachte meneer mevrouw,


Graag solliciteer ik naar de functie receptioniste/ front office medewerker in uw hotel.

Ik ben derdejaars MBO student opleiding toerisme Front office medewerker aan het *****. Eind juni ben ik afgestudeerd aan me derde jaars toerisme Front office mederwerker, ik stuuder nog een jaar niveau 4 Luchtvaartdienst verlening.


Werken bij de receptie van **** Hotel spreekt mij erg aan vanwege haar bekendheid en het dagelijkse contact met gasten. Ook het contact met overige afdelingen en de administratieve werkzaamheden maakt voor mij het werken op de receptie zo afwisselend en daardoor blijvend uitdagend. Ook heb ik in het verleden 2 keer stagen gelopen van 10 weken bij **** in **** en half jaar bij ***** in ****. Tijdens deze stage heb ik kennis mogen maken met het werk als receptioniste. In deze plezierige periode heb ik ervaring op kunnen doen die mij nu goed van pas zal kunnen komen.


Ik ben iemand die flexibel, leergierig, enthousiast en sociaal in de omgang met de mensen. Werk zowel zelfstandig als in teamverband. Het werken met de computer is mij ook niet onbekend. Ik doe u hierbij mijn CV toekomen en hoop dat u mijn sollicitatie in overweging wilt nemen.


Met vriendelijke groet,

*******

Bijlage:

CV[/QUOTE]
  #4  
Oud 3 juni 2012, 14:29
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Niks veranderd ten opzichte van het bericht van Danjel. Ik vind, maar dat is persoonlijk, dat je niet met danjel's feedback hebt gedaan en daardoor een erg lakse indruk achter laat!

Ik wil je best helpen, maar dan zul je zelf ook aan moeten tonen dat je graag hulp aanvaardt en er dan ook iets mee doet!

Groet,
Rens
__________________
Rens
  #5  
Oud 3 juni 2012, 15:22
Ross Ross is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2012
Berichten: 7
Ross is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rens Bekijk bericht
Niks veranderd ten opzichte van het bericht van Danjel. Ik vind, maar dat is persoonlijk, dat je niet met danjel's feedback hebt gedaan en daardoor een erg lakse indruk achter laat!

Ik wil je best helpen, maar dan zul je zelf ook aan moeten tonen dat je graag hulpaanvaardt en er dan ook iets mee doet!

Groet,
Rens


Vebeterd

Adresgevens bedrijf


Naam ****
Adres ****
Woonplaats ****


Datum *****



Betreft: Receptioniste


Geachte meneer mevrouw,


Graag solliciteer ik naar de functie receptioniste/ front office medewerker in uw hotel.

Ik ben derdejaars MBO student opleiding toerisme Front office medewerker aan het *****. Eind juni ben ik afgestudeerd aan me derde jaars toerisme Front office mederwerker, ik stuuder nog een jaar niveau 4 Luchtvaartdienst verlening.


Werken bij de receptie van **** Hotel spreekt mij erg aan vanwege haar bekendheid en het dagelijkse contact met gasten. Ook het contact met overige afdelingen en de administratieve werkzaamheden maakt voor mij het werken op de receptie zo afwisselend en daardoor blijvend uitdagend. Ook heb ik in het verleden 2 keer stage gelopen van 10 weken bij **** in **** en half jaar bij ***** in ****. Tijdens deze stage heb ik kennis mogen maken met het werk als receptioniste. In deze plezierige periode heb ik ervaring op kunnen doen die mij nu goed van pas zal kunnen komen.


Mijn sterke punten zijn dan ook dat ik flexibel, leergierig, commercieel en zelfstandig ben. Werk zowel zelfstandig als in teamverband. Het werken met de computer is mij ook niet onbekend. Ik doe u hierbij mijn CV toekomen en hoop dat u mijn sollicitatie in overweging wilt nemen.


Met vriendelijke groet,

*******

Bijlage:CV[/QUOTE][/QUOTE]

  #6  
Oud 3 juni 2012, 15:32
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ross Bekijk bericht
Vebeterd

Adresgevens bedrijf


Naam ****
Adres ****
Woonplaats ****


Datum *****



Betreft: Receptioniste


Geachte meneer/mevrouw,


Graag solliciteer ik naar de functie receptioniste/ front office medewerker in uw hotel.

Ik ben derdejaars MBO student opleiding toerisme Front office medewerker aan het *****. Eind juni ben ik afgestudeerd aan me derde jaars toerisme Front office mederwerker, ik stuuder nog een jaar niveau 4 Luchtvaartdienst verlening.


Werken bij de receptie van **** Hotel spreekt mij erg aan vanwege haar bekendheid en het dagelijkse contact met gasten. Ook het contact met overige afdelingen en de administratieve werkzaamheden maakt voor mij het werken op de receptie zo afwisselend en daardoor blijvend uitdagend. Ook heb ik in het verleden 2 keer stage gelopen van 10 weken bij **** in **** en half jaar bij ***** in ****. Tijdens deze stage heb ik kennis mogen maken met het werk als receptioniste. In deze plezierige periode heb ik ervaring op kunnen doen die mij nu goed van pas zal kunnen komen.


Mijn sterke punten zijn dan ook dat ik flexibel, leergierig, commercieel en zelfstandig ben. Werk zowel zelfstandig als in teamverband. Het werken met de computer is mij ook niet onbekend. Ik doe u hierbij mijn CV toekomen en hoop dat u mijn sollicitatie in overweging wilt nemen.


Met vriendelijke groet,

*******

Bijlage:CV


En ook nu staan er nog fouten in, je hebt dus mijn feedback niet goed gelezen. Lees eerst eens rond op zowel de website als op het forum. Hoe schrijf je een sollicitatiebrief.
Ik denk, n.a.v. je privé bericht aan mij, dat je je brief beter aan je docent Nederlands kunt laten lezen. Wellicht heeft hij of zij tips en verbeterpunten voor je. Op basis van deze brief wordt je namelijk nooit uitgenodigd.
  #7  
Oud 3 juni 2012, 15:38
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

[QUOTE=Ross;32267]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ross Bekijk bericht
[COLOR="Red"]Vebeterd

??????
Het is:

VeRbeterd
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief receptioniste Ross Sollicitatiebrief en cv 3 2 juni 2012 14:52
sollicitatiebrief receptioniste Snoeske Sollicitatiebrief en cv 1 20 februari 2011 00:21
sollicitatiebrief receptioniste héél graag jullie kritiek/advies Juul Sollicitatiebrief en cv 1 16 december 2009 10:30
Sollicitatiebrief receptioniste hotel denise Sollicitatiebrief en cv 2 27 april 2009 23:46
Sollicitatiebrief voor receptioniste, zeer graag een reactie merelflorence Sollicitatiebrief en cv 5 22 april 2007 15:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon