Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 juni 2012, 22:40
Ross Ross is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2012
Berichten: 7
Ross is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief receptioniste

Ik heb een sollicitatiebrief gemaakt, zouden jullie die misschien kunnen beoordelen?



Adresgevens bedrijf


Naam ****
Adres ****
Woonplaats ****


Datum *****


Betreft: Receptioniste


Geachte meneer mevrouw,


Graag solliciteer ik naar de functie receptioniste/ front office medewerker in uw hotel.

Ik ben derdejaars MBO student opleiding toerisme Front office medererker aan het *****. Eind juni ben ik afgestuurd aan me derde jaars toerisme Front office mederwerker, ik doe ook nog een jaar niveau 4 Luchtvaartdienst verlening erbij.


Werken bij de receptie van **** Hotel spreekt mij erg aan vanwege haar bekendheid en het dagelijkse contact met gasten. Ook het contact met overige afdelingen en de administratieve werkzaamheden maakt voor mij het werken op de receptie zo afwisselend en daardoor blijvend uitdagend. Ook heb ik in het verleden 2 keer stagen gelopen van 10 weken gelopen bij **** in **** en half jaar bij *****. Tijdens deze stage heb ik kennis mogen maken met het werk als receptioniste. In deze plezierige periode heb ik ervaring op kunnen doen die mij nu goed van pas zal kunnen komen.


Ik ben iemand die flexibel, leergierig, enthousiast en sociaal in de omgang met mensen. Werk zowel zelfstandig als in teamverband. Het werken met de computer is mij ook niet onbekend. Ik doe u hierbij mijn CV toekomen en hoop dat u mijn sollicitatie in overweging wilt nemen.


Met vriendelijke groet,

****

Bijlage:

CV
  #2  
Oud 2 juni 2012, 23:15
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard