Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 september 2012, 21:28
Burk Burk is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 2
Burk is on a distinguished road
Standaard Hoveniersopleiding

Hallo,

Ik doe nu al drie jaar MBO-3 Hoveniers opleiding om vakbekwaam hovenier te worden. Nu heb ik het derde jaar niet gehaald. En heb tot 21 september eigenlijk om alles in te leveren. (En met alles, bedoel ik ook alle opdrachten)
Nu is mijn motivatie ver te zoeken. Omdat we totaal geen les kregen, en ik het totaal niet meer interressant vind. Dat zelfs in deze laatste drie weken dat ik eigenlijk zou moeten bikkelen. Ik het liever op zou geven. En iets anders zoeken. Maar dit is ook weer zonde van de drie jaar die ik kwijt ben.
Zijn er mensen die weten hoe je jezelf weer opnieuw kan inspireren voor motivatie. Behalve salaris, want dat is een van de redenen waarom ik voor iets anders zou kiezen uiteindelijk.

Gegroet,

Burk
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 september 2012, 22:07
Tigress Tigress is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 4 december 2011
Berichten: 28
Tigress is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burk Bekijk bericht
Hallo,

Ik doe nu al drie jaar MBO-3 Hoveniers opleiding om vakbekwaam hovenier te worden. Nu heb ik het derde jaar niet gehaald. En heb tot 21 september eigenlijk om alles in te leveren. (En met alles, bedoel ik ook alle opdrachten)
Nu is mijn motivatie ver te zoeken. Omdat we totaal geen les kregen, en ik het totaal niet meer interressant vind. Dat zelfs in deze laatste drie weken dat ik eigenlijk zou moeten bikkelen. Ik het liever op zou geven. En iets anders zoeken. Maar dit is ook weer zonde van de drie jaar die ik kwijt ben.