Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 december 2015, 16:46
kaatje70 kaatje70 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 december 2015
Berichten: 1
kaatje70 is on a distinguished road
Standaard open sollicitatie uitzendbureau

Hoi forumleden,

Ik ben net nieuw op dit forum. Het kan daarom zijn dat ik mijn onderwerp niet goed plaatst op het forum (onder het juist kopje). Als dit het geval is dan mijn excuses.

Ik heb net een opensollicitatie (of open sollicitatie) geschreven voor een uitzendbureau. Het is een motivatiebrief die ik bijvoeg naast de online inschrijving. Graag zou ik wat tips of opmerkingen willen krijgen als dit nodig is. Hiervoor dan mijn hartelijke dank.

Hieronder volgt de brief.


Betreft: opensollicitatie

Geachte heer, mevrouw,

Hiermee neem ik de vrijheid om bij u te informeren naar een eventuele vacature. Het kan zijn dat ik in verleden ingeschreven stond bij uw uitzendbureau, echter dat is dan minstens vijf jaar geleden. Ik stuur daarom mijn recente CV en maak mijn wensen kenbaar t.a.v. werk. Ik zal me ook online inschrijven via de website, maar ik wil ook een toelichting geven op het een en ander. Zodat u gerichter kunt zoeken voor mij.

Ik ben in het bezit van het MEAO diploma (economische-juridische richting). Tot vijf jaar geleden ben ik voornamelijk werkzaam geweest als datatypiste en licht administratief medewerker.
Hierna ben ik werkzaam geweest als huishoudelijke hulp in de thuiszorg. In deze periode heb ik kwaliteiten zoals zelfstandigheid en omgang met mensen verder ontwikkeld. Hierbij valt te denken aan verantwoordelijkheidsgevoel; omdat je zelfstandig werkt, ben je bewust van je taken en plichten die daarmee samenhangen, zodat je naar behoren je opdracht kan vervullen. Ik kom afspraken na en doe mijn werk zorgvuldig.

De jaren voordat ik bij de thuiszorg werkte, ben ik voornamelijk werkzaam geweest als datatypiste en licht administratief medewerkster. Ik heb oog voor detail, waardoor ik precies ben in het verwerken van informatie. Deze kwaliteiten komen ook aan bod bij het opschonen van een archief. Ik heb een goede typevaardigheid en moderne computerprogramma’s gebruik ik regelmatig. Dit allemaal gezien mijn werkervaring; waarbij ik verder kan vermelden dat ik flexibel ben gezien de werkzaamheden en om soms wat extra’s te doen. Daarnaast ben ik leergierig en daarom bereid om bijscholing te doen.

Bij een nieuwe baan heb ik de volgende wensen. Ik ben woonachtig in Hardenberg en zoek in een straal van 50 km. Ik sta open voor oproepwerk (liefst niet minder dan 8 uur gemiddeld in de week) en werk tot maximaal 40 uur in de week. Mijn voorkeur gaat uit naar een baan van gemiddeld 20 uur. Ook sta ik open voor werk dat voor een korte periode beschikbaar is.

Als laatst kan ik vermelden dat ik een goede inwerktijd en structuur belangrijk vind. Het type werk wat ik zoek kan o.a. zijn; datatypiste, licht administratief werk, huishoudelijke hulp en huishoudelijk medewerker in een instelling (b.v. zorgcentrum ouderen).

Het bovenstaande en mijn Curriculum Vitae licht ik graag nader toe in een persoonlijk gesprek met u. Ik hoop spoedig een reactie van u te ontvangen.

Met vriendelijke groet,



K.N. Westerhoff-den Ouden
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie bij uitzendbureau AliyA Sollicitatiebrief en cv 2 22 juni 2012 10:01
Open sollicitatie facility management OomelisoO Sollicitatiebrief en cv 4 7 november 2011 14:09
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 22:53
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon