Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 juli 2012, 20:53
Alfa155 Alfa155 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2012
Berichten: 5
Alfa155 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Leerlingmonteur feedback a.u.b

Geachte Heer,

In september wil ik dolgraag met de opleiding Leerling werktuigkundig installaties beginnen. Hiervoor heb ik een leer/werk plek nodig, het lijkt mij erg leuk als dit binnen uw bedrijf zou kunnen. Ik hoop uw aandacht met deze brief te krijgen zodat ik uitgenodigd kan worden voor een persoonlijk gesprek..

Als 16 jarige jongen wist ik niet wat ik wilde worden, ik koos voor het beroep automonteur. Ik begon als leerling bij de Ford dealer waar ik tot op heden nog werk. Na het behalen van mijn 2e en 1e monteurs diploma kwam ik er achter dat het sleutelen aan auto’s niet iets is wat ik mijn hele leven zou willen blijven doen.

Vanaf mijn 20ste raakte ik erg geintresseerd in het vak als loodgieter. Het is onstaan door een goede vriend van mijn vader die dit vak uitvoerd. Ik ben vaak meegegaan naar klussen en begon het steeds leuker en interessanter te vinden. Na 2 jaar goed nadenken en veel klusjes ben ik eruit dat ik voor dit vak wil gaan.

Bij verschillende renovatie’s van vrienden en familie was ik altijd aanwezig. Met veel passie was ik bezig met het aansluiten van installatietoestellen/leidingen. Het geeft mij voldoening en veel plezier als ik bezig ben met het prepareren en repareren van installaties in en rondom het huis.

Ik beschik over goede sociale en communicatieve eigenschappen en ben goed in staat om zelfstandig en in teamverband te werken. Daarnaast ben ik zeer gemotiveerd om te leren, werken en te groeien in een bedrijf.

Ik ben 24 jaar en ben me ervan bewust dat ik een wat oudere leerling zal zijn binnen uw organisatie, zelf vind ik dit maar een getal en met de juiste positieve instelling weet ik dat ik zal slagen in het beroep als service monteur.

Uiteraard ben ik bereid mijn motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 juli 2012, 21:16
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

2. Geef eerst feedback op een paar sollicitatiebrieven of cv's van andere forumleden
Check een paar sollicitatiebrieven en geef jouw commentaar. Op dit forum helpen mensen namelijk elkaar; als jij hulp van anderen verwacht, verwachten wij dat jij eerst anderen helpt.
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juli 2012, 21:32
Alfa155 Alfa155 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2012
Berichten: 5
Alfa155 is on a distinguished road
Standaard

Bedankt, heb al wat reacties gegeven en zie graag zelf ook wat reacties tegemoet
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie evenementenbureau. Feedback aub KK9 Sollicitatiebrief en cv 4 15 augustus 2011 21:28
Sollicitatie Coördinator Resource Planning, feedback nodig! mentosmed Sollicitatiebrief en cv 2 1 juli 2011 15:03
Sollicitatie consultant, graag jullie feedback LianneN Sollicitatiebrief en cv 2 11 mei 2010 17:14
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
open sollicitatie juridisch assistent feedback gevraagd kleine_rood Sollicitatiebrief en cv 4 10 oktober 2007 14:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon