Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 juni 2008, 21:58
MLS MLS is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 juni 2008
Berichten: 1
MLS is on a distinguished road
Post sollicitatie voor stage bij zorginstelling!

heeee,
Willen jullie mijn sollicitatiebrief ff checken en eventuele verberingen aangeven??
Het is niet echt een sollicitatiebrief want ik heb mijn stageplek toegewezen gekregen maar ik moet wel een brief en cv sturen. het is dus meer een mixje van een kennismaking en sollicitatie geworden..
hier komt ie:


naam instelling
Dhr. ***
Adres
postcode & woonplaats

naam
adres
potcode & woonplaats

Betreft: Stage augustus ’08 t/m juni ‘09

woonplaats, 3 Juni 2008

Geachte meneer ***,

Deze kennismakings/ sollicitatiebrief schrijf ik, omdat ik van mijn mentor hoorde dat ik het komende schooljaar waarschijnlijk op **** mag stage lopen.
Toen ik dit hoorde wist ik nog niet wat **** was, maar nadat ik dit op het internet had opgezocht was ik direct enthousiast. Ik vind het namelijk erg leuk om mensen met een speciale hulpvraag te begeleiden.

Momenteel zit ik in het 2de jaar van SPW niveau 4. Als ik bij u kom stage lopen zit ik dus in mijn derde en laatste jaar van mijn opleiding.
In de toekomst wil ik gaan werken met mensen die een functiebeperking hebben. Op uw locatie hoop ik dan ook veel ervaring op te doen, zodat ik er profijt van heb in mijn vervolgopleiding.

Hopelijk kan ik snel een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek met u tegemoet zien.

Hoogachtend,


**** ****




Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 juni 2008, 20:57
Kiddo Kiddo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2008
Berichten: 12
Kiddo is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie voor stage bij zorginstelling!

* Je eigen adres komt eerst.
* t.a.v. dhr. naam
* kennismakings-/ sollicitatiebrief (streepje / koppelteken)
* "stage mag lopen" klinkt naar mijn mening beter (eerste zin)
* "tweede" voluit schrijven (Tweede alinea, eerste zin: 2de jaar)
* "Als ik bij u kom stage lopen zit ik dus in mijn derde en laatste jaar van mijn opleiding."
Misschien veranderen in "Als ik bij u stage kom lopen, zit ik dus in het derde en laatste jaar van mijn opleiding." ? Niet perse nodig hoor, vind ik persoonlijk gewoon beter lezen. (Tweede zin, tweede alinea)

Veel plezier op je stage!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie sociaal rechercheur bij een gemeente Jovelin Sollicitatiebrief en cv 5 18 april 2012 09:20
hulp gevraagd voor mijn sollicitatie bij de Hema monique16 Sollicitatiebrief en cv 1 14 oktober 2007 22:52
sollicitatie bij "oude" werkgever in een andere functie. joepie Sollicitatiebrief en cv 2 11 januari 2007 20:38
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 16:32
Sollicitatie bij bank, wil iemand er naar kijken manoncornelissen Sollicitatiebrief en cv 2 23 augustus 2006 18:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon