Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 april 2006, 17:15
aat aat is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 3
aat is on a distinguished road
Standaard Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster?

hallo,

Ik zal me even voorstellen want ik heb me net nieuw aangemeld.
Mijn naam is aat en ik lees al enkele dagen met interesse dit forum.
Ik zoek zelf ook weer een baan omdat mijn kids nu dagelijks naar school gaan maar daarbij zoek ik die baan in het noorden des lands terwijl ik in het zuiden woon. Dit omdat ik vanwege de liefde ga verhuizen rond de vakantie.
Dit even uitgelegd omdat dat in mijn brief naar voren komt.
Ik zou graag willen weten wat iedereen zon beetje van mijn brief vind.
En het mag allemaal, negatief of positief, belangrijkste is dat ik er iets van kan leren zodat ik een brief heb waar een uitnodiging op volgt natuurlijk , of nog beter een baan.
Dus roep maar, wat is goed en wat niet !!!

In de alinea waarin ik uitleg waarom de functie me aanspreekt pas ik de kwaliteiten natuurlijk aan, aan de functieeisen
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc voorbeeld sol.doc‎ (21,5 KB, 4872x gelezen)
  #2  
Oud 8 april 2006, 17:26
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster ??

Hallo,

Ik ga er vanuit dat je de projecten in je cv hebt benoemd, anders zou ik even vermelden om welke projecten het gaat, zodat hieruit nog verdere vaardigheden en of interesses kunnen blijken.

Van het eerste stuk weet ik niet of het te informeel is (m.n. motivatie verhuizing; liefdesleven, dit zou je ook kort kunnen benoemen; wegens relatie), het benoemen van naam en leeftijd, staat als het goed is ook in het cv, maar ik vind het wel persoonlijk overkomen (positief bedoeld)

Verder presenteer je je ervaring en eigenschappen goed!

groetjes Nicky
  #3  
Oud 8 april 2006, 17:40
aat aat is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 3
aat is on a distinguished road
Standaard Re: wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster ??

hoi nicky,

bedankt voor je reactie, snel zeg !!

De projecten staan inderdaad vermeld in mijn cv. ik heb het zo in de brief omschreven omdat het bij uitgebreider omschrijven te lang werd dacht ik.

misschien kan ik die verhuizing zo omschrijven dan ??

Nu mijn kinderen dagelijks naar school gaan en ik daarbij wegens relatie binnenkort ga verhuizen naar de omgeving van

goetjes aat


edit:


of misschien zo: Nu mijn kinderen dagelijks naar school gaan wil ik weer datgene gaan doen wat ik leuk vind en waar ik goed in ben: het verzorgen van administratie. Dat ik in uw regio hiernaar op zoek ben is omdat ik wegens relatie binnenkort naar de omgeving van XX verhuis.

Ik moet het denk ik wel vermelden aangezien ze zich anders vast afvragen waarom ik 200 kilometer verderop solliciteer. duidelijkheid voorop toch ??
  #4  
Oud 10 april 2006, 11:13
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster ??

Ja daar heb je gelijk in.

Ik vond de tweede opzet het beste klink: dat ik in uw regio ....
Veel succes,
groetjes Nicole
  #5  
Oud 10 april 2006, 12:54
aat aat is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 3
aat is on a distinguished road
Standaard Re: wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster ??

oke nicky thanks,

ben nog steeds hier en daar aan het sleutelen, maar het wordt al wel wat op deze manier. hopelijk komt er iets positiefs uit.
in ieder geval heel erg bedankt voor je reactie.


aat
  #6  
Oud 18 april 2006, 15:57
angiepangie angiepangie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Berichten: 9
angiepangie is on a distinguished road
Standaard Re: Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster?

Ik vind het een erg goede brief. Ik hoop dan ook dat je de baan zult krijgen!

succes ermee!

groetjes Angela
  #7  
Oud 18 juni 2008, 17:15
Ptty Ptty is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 juni 2008
Berichten: 2
Ptty is on a distinguished road
Standaard Re: Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster?

Ik vind het ook een hele pakkende en goede sollicitatiebrief!

Veel succes ermee

Mvg,
Patty
  #8  
Oud 18 juni 2008, 17:56
angiepangie angiepangie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Berichten: 9
angiepangie is on a distinguished road
Standaard Re: Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster?

patty,

Dit betreft een zeer oude brief van 2 jaar geleden

Angiepangie
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52
Sollicitatiebrief projectleider ICT. Wat vinden jullie ervan? Joris van de Wijngaard Sollicitatiebrief en cv 4 12 april 2006 15:53
Sollicitatiebrief administratieve functie: wat vinden jullie ervan? femkeeggink Sollicitatiebrief en cv 5 7 maart 2006 13:50
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief bediende? werkzoeker Sollicitatiebrief en cv 2 9 oktober 2005 22:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon