Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 juni 2008, 18:41
SNOOPY SNOOPY is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2007
Berichten: 16
SNOOPY is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief beleidsmedewerker

Waarom lukt het niet met de volgende brief?

Vriendelijke groeten
SNOOPY



Bedrijf
Departement XXX
Dienst personeel: t.a.v. voornaam naam
Adres nummer
Postcode en stad



Stad, 1 mei 2008



Betreft: sollicitatie voor de functie van beleidsmedewerker afval en milieuvriendelijk productgebruik (themaverantwoordelijke samenwerkingsovereenkomst)


Geachte mevrouw XXX

U zoekt een beleidsmedewerker afval en milieuvriendelijk productgebruik en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die bekwame themaverantwoordelijke ben, waarnaar u zoekt.

Analyseren, coördineren en klantgericht werken. Dit zijn de kenmerken die het meest bij mijn persoonlijkheid passen. Niet alleen wens ik mijn ervaring verder uit te breiden, maar tevens lijkt het me een grote uitdaging om als bioloog te kunnen meewerken aan de doelstellingen van de afdeling XXX.

Omdat een klas een soort organisatie is, moet ik als lector XXX en XXX naast de vakinhoudelijke deskundigheid en onderwijsvaardigheden ook dienen te beschikken over de nodige competenties in het plannen, organiseren, coördineren, leiding geven, controleren en communiceren.
Daarnaast ben ik betrouwbaar en nauwkeurig, waardoor u van mij een correcte en kernachtige verslaggeving kunt verwachten.
Ik houd er ook van om dingen uit te pluizen en resultaten van het opzoekingswerk dan op een overzichtelijke manier te presenteren, zodat anderen daar wat aan hebben en er hun voordeel mee kunnen doen.

De maatschappelijke opdracht, de toenemende professionalisering, een stabiele werkomgeving en de grote arbeidsflexibiliteit in het departement XXX spreken mij sterk aan.

Het lijkt mij kortom erg uitdagend om bij de afdeling XXX aan de slag te kunnen en ik denk dat ik met mijn kennis, vaardigheden en ervaring een goede invulling kan geven aan de vooropgestelde taken. Ik zou dan ook graag mijn motivatie, mijn achtergrond en mijn capaciteiten in een persoonlijk gesprek nader aan u willen toelichten.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet


Voornaam naam
Gsm nummer

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 juni 2008, 20:51
Mangomango Mangomango is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2008
Berichten: 9
Mangomango is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief beleidsmedewerker

Beste Snoopy,

Ik zou de brief denk ik wat spannender en sprankelender maken. Het biedt niet veel extra's.

Je schrijft:

Analyseren, coördineren en klantgericht werken. Dit zijn de kenmerken die het meest bij mijn persoonlijkheid passen. Waaruit blijkt dit dan?

Niet alleen wens ik mijn ervaring verder uit te breiden, maar tevens lijkt het me een grote uitdaging om als bioloog te kunnen meewerken aan de doelstellingen van de afdeling XXX. Op welke manier denk je dat jij, als bioloog, dan net dat beetje extra kan bijdragen?

Ik hoop dat je hier alvast wat aan hebt.

Marianne

De maatschappelijke opdracht, de toenemende professionalisering, een stabiele werkomgeving en de grote arbeidsflexibiliteit in het departement XXX spreken mij sterk aan.
Maar wat spreekt je daarin aan?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
beleidsmedewerker

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief Leerling operatie assistent Verwijderd account Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2008 19:34
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Voorbeeld sollicitatiebrief beleidsmedewerker NVVB (ben aangenomen) M_W_Hofman Sollicitatiebrief en cv 1 1 mei 2007 17:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon