Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 5 februari 2008, 15:59
suleika21 suleika21 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 5
suleika21 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker BSO

Beste mensen,

Ik ben werkzaam voor de kinderopvang als oproepkracht.
Heb daarvoor in het onderwijs gewerkt.
Mijn brieven ben ik zelf nooit tevreden over, hier ben ik onzeker van.
Ik wil het goed en netjes EN Het LUKT MIJ NIET ZO BEST.

Graag jullie mening en verbeteringen!!!!


groetjes suleika










Na het lezen van de vacature van de weekbrief waarin een pedagogische medewerker wordt gevraagd voor de BSO, wil ik graag reageren door middel van deze motivatiebrief.

Mijn eerdere kennismaking met de BSO is gekomen omdat ik meerdere malen met plezier gewerkt hebt op de rode xxxxx als invalkracht.
Ik ben ruim een half jaar werkzaam als invalkracht voor het xxxxbureau voor zowel KDV als NSO. Mijn werkervaring voordat ik bij xxxx kwam te werken was in het basisonderwijs, mijn functie was daar onderwijsassistent in groep 4/5. Ik heb ruime ervaring opgedaan in verschillende leeftijdsgroepen.

Het spreekt me erg aan om te werken op de naschoolse opvang als pedagogisch medewerker, omdat het voor mij erg belangrijk is een bijdrage te kunnen leveren aan de ontwikkeling van deze kinderen.
Ik vind het leuk om activiteiten te organiseren aan de hand van thema`s maar ook de kinderen hun eigen keuzes te laten maken wat betreft hun invulling op de BSO.
Hierbij vind ik het belangrijk dat het in een gezellige sfeer gebeurt, hierdoor voelen de kinderen zich veilig en zichzelf na een lange dag in de schoolbanken te hebben gezeten.


Tijdens mijn baan in het onderwijs heb ik veel samen gewerkt met de interne begeleider, begeleidingsplannen opgesteld en aan de hand daarvan ben ik er doelgericht en methodisch mee aan het werk gegaan. Ben er ook van bewust dat ik over goede en
Contactuele eigenschappen beschik en in staat ben om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Wat ik verder nog kwijt wil over mezelf dat het werken met kinderen erg druk en chaotisch kan zijn, door mijn ervaring heb ik geleerd zelf rustig te blijven en goed te kijken en te luisteren, kinderen reageren hierop en worden zelf ook een stuk rustiger.


Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een persoonlijk gesprek. Ik zie uit naar u spoedige reactie.


Met vriendelijke groet
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker Evelien Sollicitatiebrief en cv 8 11 mei 2013 20:21
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker MoniqueN Sollicitatiebrief en cv 3 22 januari 2008 14:52
sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag commentaar! ellis Sollicitatiebrief en cv 1 1 juni 2007 20:47
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon