Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 januari 2010, 10:28
genug023 genug023 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 januari 2010
Berichten: 3
genug023 is on a distinguished road
Standaard Sollicitaie E-marketeer

Hoi,

Dit is mijn sollicitatie voor de vacature van webanalist. Omdat het mijn eerste sollicitatie sinds jaaaaaaaaaren is hoor ik graag jullie mening hierover.

Groetjes Genug023

Geachte heer XXXX,

Met buitengewone belangstelling las ik uw vacature waarin u een webanalist zoekt. Niet vaak kom ik een functieprofiel tegen dat speciaal voor mij lijkt te zijn geschreven. Ik wil dan ook graag naar deze functie solliciteren.

Momenteel leid ik als ondernemer een internationaal opererend bedrijf in bedtextiel en kleding. Mijn afnemers zijn vooral winkels welke ik vaak via online marketing campagnes werf. Daarnaast maak ik natuurlijk ook gebruik van de reguliere verkoopmethoden zoals klantbezoeken. Tevens beheer sinds kort mijn eigen webwinkel waarin ik kleding verkoop aan de consument.

Hoewel mijn omzet door de diverse marketing strategieën aantoonbaar is gestegen zie ik vooral in het retailkanaal een dalende tendens. De reguliere winkels verliezen steeds meer omzet aan de online winkels. Dit is voor mij de reden dat ik mij op een andere carričre wil gaan richten. Online marketing heeft mede dankzij mijn opleiding en ervaring mijn sterke voorkeur.

Wat kunt nog meer van mij verwachten?

Behalve dat ik erg ambitieus en leergierig ben, kan ik uitstekend overweg met programma’s als Microsoft Office en Adobe Creative Suite. Deze hebben voor mij dan ook geen geheimen meer. Daarnaast ontwikkel ik zelf websites waarin ik veel gebruik maak van html, php, css en javascript. Ik ben bovendien zeer bedreven in het verbeteren van de zichtbaarheid van websites in zoekprogramma’s als Google. Het begrijpelijk maken van technische data en de presentatie hiervan behoort tevens tot mijn sterke punten. Verder wil ik overal het maximale uithalen en ben zeer analytisch en resultaat gericht

Ik zou graag mijn kennis en ervaring inzetten voor uw relatie en ik hoop dat ik u in een persoonlijk gesprek zou mogen overtuigen waarom juist ik voor deze interessante en uitdagende functie in aanmerking zou komen.

Met vriendelijke Groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon