Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 april 2010, 12:20
Summer200 Summer200 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 april 2010
Berichten: 2
Summer200 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stagiaire evenementen

Hé!
ik was eigenlijk op zoek naar tips voor een open sollicitatie toen ik zag dat hier ook een forum was. Ik heb zojuist een open sollicitatie geschreven zou het fijn vinden als er mensen zijn die willen kijken wat ze van de brief vinden. Ik ben namelijk dyslexties en lees over alle fouten heen! Maar alles is welkom!Alvast bedankt!

Mijn gegevens

Nobiles Media
Postbus 17616
1001 JM Amsterdam

Arnhem, 19 april 2010
Betreft: evenementstage

Geachte meneer/mevrouw,
Afgelopen zaterdag 17 februari las ik uw vacature op studentenwerk.nl. Hierin geeft u aan op zoek te zijn naar een stagiaire voor op de afdelingen evenementen. Dat is precies de functie waar ik naar zoek ik werd meteen erg enthousiast bij het lezen van de vacature. De onderdelen die je bij de stage behoort te doen zijn erg afwisselend en uitdagend.
Als derdejaars student communicatie aan de hoge school van Arnhem en Nijmegen, zou ik het een geweldige kans vinden om voor 5 maanden stage te komen lopen bij Nibiles Media. Ik zou graag bij uw bedrijf aan de slag willen omdat de functie goed bij mij past en de persoonsbeschrijving ook. Vooral het afwisselende van de stage spreekt mij erg aan, dat je met allerlei dingen binnen het bedrijf mag meedraaien. Tijdens mijn studie ben ik erachter gekomen dat mijn interesse voorral ligt bij het organiseren van evenementen en communicatie met bedrijven. Ook het schrijven lijkt mij erg leuk om te doen, en dat is iets waar ik ook nog graag in zou willen groeien.

Ik heb nog niet de kans gehad om veel werkervaring op te doen in het vak communicatie. Wel heb ik verschillende baantjes gehad waar ik zelfstandig moest werken en het oplossen van problemen voor klanten en communiceren tot mijn takenpakket behoorde.
Graag zou ik het team komen versterken en mijn steentje kunnen bijdrage bij jullie bedrijf. Ik hoop dan ook dat u mij die mogelijk kan biedt om mijn brief en CV in een persoonlijke gesprek toe te lichten.
Ik zie u reactie met belangstelling tegemoet,

Met vriendelijke groet,

LS






Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 april 2010, 18:34
theemuts theemuts is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2010
Berichten: 9
theemuts is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stagiaire evenementen

ik zal de zin beginnen met
na aanleiding van de vacature op studentenwerk, zou ik graag willen solliciteren op de functie stagiaire.....

zo iets komt iets mooier over vind ik zelf.

gr. theemuts
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 april 2010, 11:17
DubbelePunt DubbelePunt is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Berichten: 43
DubbelePunt is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stagiaire evenementen

Beste Summer200,

Ik heb wat foutjes uit je brief gehaald, zie bijlage.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Summer200.doc‎ (24,0 KB, 105x gelezen)
__________________
Met vriendelijke groeten, Anne-Marie van der Aa



Voor sollicitatiebrieven en cv's zonder fouten - Dubbele Punt tekstcorrectie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag advies: Sollicitatie Medewerker Congressen en Evenementen Iris84 Sollicitatiebrief en cv 4 4 maart 2010 12:12
Sollicitatiebrief Conservator projecten en evenementen Schenka Sollicitatiebrief en cv 0 1 april 2009 19:21
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief stagiaire basisschool Hayal Sollicitatiebrief en cv 7 2 april 2008 20:53
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon