Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 mei 2011, 11:46
sonnetje sonnetje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 3
sonnetje is on a distinguished road
Standaard Is dit een goed CV?

Ik heb een CV opgesteld en wil gaan solliciteren. Maar ik zou graag commentaar op dit CV willen.
Ook wil ik dit proberen om te zetten naar een competentie CV. Ik heb er alleen geen ervaring mee hoe ik dit aan moet pakken.
Dus alle commentaar, opmerkingen en hulp is welkom.
Alvast bedankt.
Groetjes Sonnetje


Persoonlijke Gegevens

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Werkervaring
(2006-heden) / Vrijwilligerswerk bij wijkcentrum Wijkwaard:
  • Opzetten/organiseren en houden van een pc inloop voor senioren in wijkcentrum wijkwaard (2 ochtenden per week 2007- heden). Met concept “U vraagt ik antwoord”, Reeds 55 leden en groeiend
    Werkzaamheden: Uitleggen hoe te werken met programma's (mail, office, internet, foto's bewerken) volgens eigen geschreven stap voor stap handleidingen. Tevens oplossen van pc problemen en installatie van software
  • Prive computerlessen geven bij senioren thuis 3 dagdelen per week. Pc problemen en problemen met internet oplossen bij klanten van de inloop aan huis (2007-heden)
  • Actief als mantelzorger (2006-heden)
  • Balie medewerkster wijkcentrum Wijkwaard (1 ochtend per week 2006-2010)
  • Opzetten,organiseren, en uitvoeren van activiteiten
  • zomervakantie activiteiten voor senioren (2007-heden)
    Bestaande uit 8 middagen met variërende activiteiten
    Werkzaamheden: Bedenken en (laten) uitvoeren activiteiten, opstellen budgetteringen, contacteren van aanbieders van activiteiten en afspraken maken, het regelen van ruimte, apparatuur en inschrijving. Het maken van flyers.
  • knutselmiddagen voor kinderen van 4 -10 jaar (2006-2009)
  • koffieochtenden voor senioren. (2 ochtenden per week 2006-2009)
  • Organiseren / uitvoeren jaarlijkse zomer BBQ voor 20-25 senioren. (2006-heden)
    Werkzaamheden: Flyers maken en inschrijvingen regelen, Budgettering opstellen, locatie en benodigdheden regelen, inkopen en uitvoeren in eigen hand.

(sept 1998-mei 2006) Researcher coating Technology, Corus Research & development
(1999-2006) Corus R&D, afdeling Packaging Application
Projectmedewerker Protact project:
  • Optimaliseren proeflijn en proces voor het kunststof bekleden van bandstaal voor de verpakking industrie. Functionele aansturing van vijf proces operators.
  • Optimaliseren proeflijn door proeven en aanschaf nieuwe apparatuur.
  • Voeren van gesprekken met leveranciers over aanschaf en specificaties van apparatuur, kunststoffen. Uitvoeren van proeven op locatie bij leveranciers, materialen testen.
  • Veel contacten met kunststof- en verfleveranciers (o.a Eastman Chemicals, Akzo). Overleg voor optimaliseren van kunststoffen en verfen met pigmenten en additieven om eigenschappen te veranderen. (Daarbij ook experimenten gedaan wat verwerking naar eindproducten. En overleggen over hoe dingen aan te passen waarbij de leveranciers dus met nieuwe samenstellingen kwamen om samen te testen.)
  • Schrijven van investeringsvoorstellen voor de business unit.
  • Proefvoorstellen schrijven. Rapporteren aan de projectleider en presenteren aan de business unit van resultaten.
  • Opzetten en optimaliseren van de productielijn voor dit proces in Duffel (Belgie)
  • Opleiden van operators voor de productie lijn in Belgie op de proeflijn.
  • Bijwonen Tappi polymers congress in 2002, 2003 en 2004 in Amerika
  • Projecten ondersteuning Corus R&D, afdeling BKT

(1998-1999) Corus R&D, afdeling BKT
Researcher Coating Technologie BKT
  • Optimalisatie verflijn processen voor bandstaal bekleden.
  • Stageweek op productielijn bandverven
  • Contacten/onderhandelingen met leverancier over: kwaliteit, prijzen, optimalisatie van processen testen en specificaties.
  • Uitvoeren van locatietesten en implementatie van nieuwe materialen in de bestaande productie lijn.
  • Optimaliseren fabrieksproces (Hoogovens buizen, Oosterhout). Bekleden van buizen door middel van extrusie.
  • Project medewerker Protact project (zie boven)

Opleiding en kwalificaties
Universiteit Scheikundige technologie delft (1993-1998)
afstudeer richting polymeer technologie/organische chemie
Vakkenpakket VWO: Nederlands, Engels, Wiskunde A, Wiskunde B, Scheikunde, Natuurkunde, Biologie, Economie I

Cursussen
cursussen gevolgd “verhalen in de wijk”, “levensverhalen” van Primo NH via Kern 8 (2007-2008) Inclusief behalen certificaat

TDP talent development program (bij Corus)

PC vaardigheden
Word
Excell
Libreoffice

Talenkennis
Engels actief
Duits passief

Interesses en aanvullende informatie

Hobby's
wandelen, lezen, puzzelen, reizen, theaterbezoek, musea bezoek, creatief bezig zijn (dichten, tekenen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 mei 2011, 11:02
Janena Janena is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2010
Berichten: 19
Janena is on a distinguished road
Standaard

Ziet er netjes uit.

Als je in bezit bent van een auto/rijbewijs zou ik dit er nog bijvermelden onder de aanvullende informatie.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 mei 2011, 08:50
sonnetje sonnetje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 3
sonnetje is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janena Bekijk bericht
Ziet er netjes uit.

Als je in bezit bent van een auto/rijbewijs zou ik dit er nog bijvermelden onder de aanvullende informatie.
Dank je wel.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 mei 2011, 18:38
Linda1985 Linda1985 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2011
Berichten: 71
Linda1985 is on a distinguished road
Standaard

Op zich ziet het er goed uit maar ik vind alle werkzaamheden wel erg uitgebreid opgeschreven, waardoor het wat onoverzichtelijk wordt. Wellicht kun je wat meer met steekwoorden werken zodat het wat makkelijker leesbaar is. Je hebt geen betaald werk meer gedaan sinds 2006?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 mei 2011, 18:49
sonnetje sonnetje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 3
sonnetje is on a distinguished road
Standaard

Hoi Linda
Dank je wel voor je reactie.
Ik heb hem inmiddels al wat ingekort.
Ik heb inderdaad sinds 2006 geen betaald werk gehad.
Groetjes Sonnetje
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Gat in m'n cv door zwangerschap en ontslag na reorganisatie maaikestrating Loopbaanvragen 7 16 november 2010 09:23
Is dit wat ik wil..?! LindaT Loopbaanvragen 5 16 maart 2010 12:31
Kan iemand een blik op mijn CV en open sollicitatie werpen... Martijn1982 Loopbaanvragen 5 27 september 2009 02:10
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon