Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 januari 2007, 17:56
Anneke Anneke is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 4
Anneke is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Allround medewerker zorgloket

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik een sollicitatiebrief heb geschreven en wil dan ook graag een reactie over de inhoud/opzet.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc AllroundmdwerkerZorgloket.doc‎ (20,5 KB, 681x gelezen)

Laatst gewijzigd door Anneke; 3 januari 2007 om 20:36 Reden: Document kan niet worden geopend
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 januari 2007, 22:21
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Re: Sollicitatiebrief Allround medewerker zorgloket

Misschien zou je nog iets in kunnen gaan op de inhoud van het werk (het werkgebied Zorg)? Een medewerker van dit nieuw zorgloket zal bijvoorbeeld bezig zijn met de nieuwe Wet maatschappelijke ondersteuning, en je zou in je brief aan kunnen geven dat je je al in die wet verdiept hebt. (aanrader is dan natuurlijk om je er dan ook echt in te verdiepen voor het eerste gesprek! haha!)

Aangezien de vacature nog niet lang op internet staat, zou je ook de eerste zin weg kunnen laten (ze doen immers vast hun best om de site up-to-date te houden). Verder zou ik alleen nog kunnen bedenken dat je kort schrijft waarom je graag bij die gemeente zou willen werken (waarom uberhaupt bij een gemeente en bijv. niet bij commercieel bedrijf?)

Verder prima brief!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 januari 2007, 11:28
Anneke Anneke is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 4
Anneke is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Allround medewerker zorgloket

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik zal je tips verwerken in mijn brief en als is uitgenodigd wordt, mij toch maar eens verdiepen in de nieuwe wet.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 4 januari 2007, 12:51
Anneke Anneke is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 4
Anneke is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Allround medewerker zorgloket

ik heb mijn brief enigzins aangepast. Heeft iemand nog een reactie?
-----------------------------------------------------------------
Communicatief, servicegericht, stressbestendig, flexibel, inlevingsvermogen? Dat zijn mijn kwaliteiten.
Ik ben zeer enthousiast over de functie en kom hier dan ook graag voor in aanmerking.

Wat mij in de functie in het bijzonder aanspreekt: het dagelijks bezig zijn om te zorgen dat mensen met een beperking, zolang en zo zelfstandig mogelijk kunnen blijven meedoen in de maatschappij.

In de loop der jaren heb ik d.mv. meerdere functies, ruime ervaring opgedaan met het informeren, adviseren en ondersteunen van medewerkers/gebruikers en de hierbij behorende administratieve afhandeling.
Omdat ik het altijd fijn vind om mensen een stapje verder te helpen, denk ik dan ook binnen uw organisatie, welke nog volop in beweging is en waar de burger centraal staat, helemaal op mijn plaats te zijn.

Omdat een sollicitatiebrief en Curriculum Vitae een beknopte indruk geeft van de persoon die deze geschreven heeft, wil ik mijn sollicitatie graag mondeling toelichten.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 14:06
Sollicitatiebrief medewerker facilitair meldpunt GeTa Sollicitatiebrief en cv 4 17 december 2006 13:46
Sollicitatiebrief administratief medewerker Mike72 Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 15:58
sollicitatiebrief interventiemedewerker sath Sollicitatiebrief en cv 7 17 oktober 2006 14:52
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 15:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon