Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 juni 2011, 13:13
reno reno is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2011
Berichten: 8
reno is on a distinguished road
Standaard Feedback sollicitatiebrief Commercieel Medewerker Buitendienst gevraagd

Beste allemaal,

Ik zou graag wat hulp kunnen gebruiken bij mijn sollicitatiebrief voor de functie
Commercieel Medewerker Buitendienst (of ookwel vertegenwoordiger).

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

Alvast bedankt!




Betreft: vacature Commercieel Medewerker Buitendienst



Geachte heer xxx,

U bent op zoek naar een Commercieel Medewerker Buitendienst met een
gemotiveerde en dynamische mentaliteit? Dan stel ik me middels dit schrijven graag aan u voor.

Uit mijn ervaring als verkoopmedewerker bij xxxx weet ik dat ik iemand ben met een grote dosis doorzettingsvermogen en een commerciële instelling. Ik zie verkopen als een uitdaging. Dankzij deze ambitie heb ik vele verkopen weten te realiseren tijdens mijn periode als verkoopmedewerker.

Gedurende mijn opleiding xxx heb ik vanuit verschillende facetten mensenkennis opgebouwd. Tevens heb ik, tijdens mijn opleiding, geleerd om acquisitiegesprekken te voeren. Met behulp van deze vaardigheden kan ik actief anticiperen op de uitgesproken behoeften van de klanten van xxx.

Mijn omgeving omschrijft mij als iemand die rust en vertrouwen uitstraalt. Ik ben er van overtuigd dat deze eigenschappen, samen met mijn ervaring en kennis, een goede basis vormen voor succes in de functie van Commercieel Medewerker Buitendienst bij xxx.

Ik zie met veel interesse een kennismakingsgesprek tegemoet.

Met vriendelijke groet,


Naam en achternaam




Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 juni 2011, 15:48
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reno Bekijk bericht
Beste allemaal,

Ik zou graag wat hulp kunnen gebruiken bij mijn sollicitatiebrief voor de functie
Commercieel Medewerker Buitendienst (of ookwel vertegenwoordiger).

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

Alvast bedankt!




Betreft: vacature Commercieel Medewerker Buitendienst



Geachte heer xxx,

U bent op zoek naar een Commercieel Medewerker Buitendienst met een
gemotiveerde en dynamische mentaliteit? Dan stel ik me middels dit schrijven graag aan u voor.

Uit mijn ervaring als verkoopmedewerker bij xxxx weet ik dat een grote dosis doorzettingsvermogen en een commerciële instelling belangrijk is voor deze functie. Ik zie verkopen als een uitdaging. Dankzij deze ambitie heb ik vele verkopen weten te realiseren tijdens mijn periode als verkoopmedewerker.

Gedurende mijn opleiding xxx heb ik vanuit verschillende facetten mensenkennis opgebouwd. Daarnaast heb ik, tijdens mijn opleiding, geleerd om acquisitiegesprekken te voeren. Met behulp van deze vaardigheden kan ik actief anticiperen op de uitgesproken behoeften van de klanten van xxx.

Mijn omgeving omschrijft mij als iemand die rust en vertrouwen uitstraalt. Ik ben er van overtuigd dat deze eigenschappen, samen met mijn ervaring en kennis, een goede basis vormen voor succes in de functie van Commercieel Medewerker Buitendienst bij xxx.

Ik zie met veel interesse een kennismakingsgesprek tegemoet.

Met vriendelijke groet,


Naam en achternaam




Bijlage: Curriculum Vitae
Ik vind het geen verkeerde brief.
Ik heb wat aangepast, kijk maar of het je iets lijkt.
Maar ik mis het waarom. Waarom wil je bij dit bedrijf werken? Wat spreekt jou aan bij dit bedrijf?



Succes
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 juni 2011, 22:39
reno reno is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2011
Berichten: 8
reno is on a distinguished road
Standaard

Bedankt Danjel voor je feedback!
Ik zal je punten meenemen.

Gr.
Reno
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 juni 2011, 14:44
Leonie077 Leonie077 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2011
Berichten: 13
Leonie077 is on a distinguished road
Standaard

goede brief, duidelijk en zeker, alleen nog waarom daar en hij is top

groetjes leonie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief medewerker, feedback gevraagd Linda1985 Sollicitatiebrief en cv 11 20 april 2011 20:59
Sollicitatiebrief orthopedagogisch medewerker. Heeft iemand feedback? Pedagoog Sollicitatiebrief en cv 2 12 maart 2011 00:48
Sollicitatiebrief agogisch medewerker. Graag feedback! Mireille Sollicitatiebrief en cv 0 18 juni 2009 03:18
sollicitatiebrief pedagogische medewerker HBO, heel graag feedback! Ann1983 Sollicitatiebrief en cv 1 10 juni 2007 20:23
Sollicitatiebrief commercieel technisch medewerker markwolf Sollicitatiebrief en cv 1 10 december 2006 18:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon