Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 mei 2016, 01:05
Marielle92 Marielle92 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 mei 2016
Berichten: 1
Marielle92 is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief allround analist, graag commentaar!

Hallo, ik zou graag commentaar willen op mijn sollicitatiebrief.
Ik heb vorig jaar 5 maand stage gelopen bij ziekenhuis x en tevens 4 weken vakantiewerk gedaan. Dit heb ik ook wel vermeld maar is dit genoeg? En is de brief dan niet te formeel?

Geachte heer/mevrouw,

Met interesse heb ik uw advertentie op Indeed gelezen. Middels deze brief wil ik graag solliciteren naar de functie als allround analist.

Al direct bij het lezen van de vacature werd ik enthousiast. In de periode van februari tot en met juni 2015 heb ik met veel plezier stage gelopen binnen het klinisch chemisch en hematologisch laboratorium. Tevens heb ik er 4 weken vakantiewerk gedaan. Het is precies de functie waarnaar ik op zoek ben. Het is een afwisselende functie waarin ik mijn opgedane kennis en vaardigheden kan toepassen. Maar zeker ook nog kan uitbreiden.

Begin februari ben ik afgestudeerd aan de opleiding Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek aan Saxion Hogeschool te Enschede. Gedurende deze opleiding heb ik een voorkeur ontwikkeld voor de diagnostiek. Door deze voorkeur heb ik mij hierin verdiept door kennis en ervaring op te doen. Dit middels de minor Medische Laboratorium Diagnostiek. Ook heb ik de minor Educatie gevolgd, waarbij ik les heb gegeven in het onderwijs. Hierdoor heb ik mijn communicatievaardigheden kunnen ontwikkelen. Middels projecten en het onderzoek in samenwerking met bedrijf x heb ik enige ervaring in het samenwerken met andere studenten en collega’s. Daarnaast ben ik zelfstandig en praktisch. Mede door mijn (afstudeer)stage zijn deze competenties versterkt. Dit doordat het uitgevoerde onderzoek zelfstandig is uitgevoerd, zowel theoretisch als praktisch. Tevens ben ik erg flexibel. Zodra het nodig is en ik kan, ben ik beschikbaar om in te vallen of bij te springen bij mijn huidige bijbaan. Tot slot wil ik graag nieuwe dingen leren, maar ook mezelf blijven ontwikkelen.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek meer van de vacature en uw organisatie te weten willen komen. Ik hoop dan ook een uitnodiging van u te mogen ontvangen. Voor nadere informatie verwijs ik u graag naar mijn Curriculum Vitae. Ik hoop graag van u te horen.

Met vriendelijke groet
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 mei 2016, 13:45
Werklustige50plusser Werklustige50plusser is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 mei 2016
Berichten: 4
Werklustige50plusser is on a distinguished road
Standaard Advies op tekstuele verbeteringen

Hallo Marielle,
Als ik je brief zo scan is het een heel plezierige brief om te lezen. Wel zou ik tekstueel wat veranderingen aanbrengen, zie hieronder in blauw.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marielle92 Bekijk bericht
....
Middels deze brief wil ik graag solliciteren naar de functie als allround analist. gebruik hier liever: Langs deze weg stel ik mij kandidaat voor bovengenoemde functie (of: voor de functie van allround analist).

Al direct bij het lezen van de vacature werd ik enthousiast. Het is precies de functie waarnaar ik op zoek ben. Het is een afwisselende functie waarin ik mijn opgedane kennis en vaardigheden kan toepassen, maar zeker ook nog kan uitbreiden. In de periode van februari tot en met juni 2015 heb ik met veel plezier stage gelopen binnen het klinisch chemisch en hematologisch laboratorium. Tevens heb ik er 4 weken vakantiewerk gedaan.

..... Middels... gebruik ook hier liever iets anders zoals: Ik heb gewerkt aan projecten en onderzoek in samenwerking met bedrijf x waarmee ik ervaring heb opgedaan in het samenwerken met andere studenten en collega’s.

Daarnaast ben ik zelfstandig en praktisch. Mede door mijn (afstudeer)stages zijn deze competenties versterkt. Dit omdat het uitgevoerde onderzoek zelfstandig is uitgevoerd, zowel theoretisch als praktisch. Ik ben flexibel inzetbaar.. Zodra het nodig is en ik kan, ben ik beschikbaar om in te vallen of bij te springen bij mijn huidige bijbaan. Tot slot wil ik graag nieuwe dingen leren, maar ook mezelf blijven ontwikkelen.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek meer van de vacature en uw organisatie te weten willen komen. Ik hoop dan ook een uitnodiging van u te mogen ontvangen. Voor nadere informatie verwijs ik u graag naar mijn Curriculum Vitae. Ik hoop graag van u te horen.

Met vriendelijke groet


Heel veel succes!
__________________
Met vriendelijke groet,
Liesbeth
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatie brief

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief afdeling leerplicht graag commentaar Po. Sollicitatiebrief en cv 2 4 december 2014 20:12
Sollicitatiebrief sr. systeembeheerder graag commentaar helpmij Sollicitatiebrief en cv 3 23 april 2012 16:46
Sollicitatiebrief Junior Engineer Graag commentaar. Xaviour Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2008 23:48
Sollicitatiebrief Analist, graag commentaar! Saskia van der Lee Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2008 09:05
Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc. Girl85 Sollicitatiebrief en cv 4 7 april 2008 23:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon