Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 8 december 2008, 16:16
sannelba sannelba is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 december 2008
Berichten: 5
sannelba is on a distinguished road
Standaard interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies

Geachte heer/mevrouw,

Sinds februari 2006 werk ik met veel plezier als pedagogisch medewerker B op het xxxxxxx. Ik hoorde van onze zorgmanager xxxxx dat de vacature van PMA vrij ging komen op het xxxxxx. Deze functie spreekt me zo aan omdat ik vind dat ik een goed beeld heb van het team en de stichting en hier graag iets mee wil doen, ook wil ik me graag blijven ontwikkelen op professioneel en persoonlijk gebied. Ik heb een informatief gesprek gehad met xxxxx en me kunnen inlezen in het competentieprofiel van de functie Pedagogisch Medewerker A.

De kwaliteiten die ik bezit volgens de gedragsindicatoren van coördineren zijn: analyseren van teamprocessen, signaleren van problemen en kansen, delegeren, oplossingsgerichte werkhouding, aansluiten bij competenties van medewerkers, plannen en structureren van activiteiten, meedenken in alternatieven en evalueren. Wat ik nog graag wil leren is: kaders vertalen naar uitvoering en vasthouden aan gestelde doelen.
De kwaliteiten die ik bezit volgens de gedragindicatoren van effectief communiceren zijn: signaleren van ineffectieve communicatie, reflecteren op eigen communicatie, openstaan voor de ander, actief samenwerken met bc’er en zm’er, helder rapporteren, flexibel zijn, doorvragen en actief luisteren. Wat ik hierin nog graag wil leren is: handelen van teamleden bespreken en verwachtingen herhalen.

De kwaliteiten die ik bezit volgens de gedragsindicatoren van ondersteunen en begeleiden zijn: opstellen als rolmodel, collega’s ondersteunen, initiatieven stimuleren, positief bekrachtigen, kennis overdragen, een veilige verstandhouding creëren en aansluiten bij verschillende leerstijlen. De leerpunten liggen voor mij op de volgende vlakken: evalueren leerdoelen, afspraken maken hoe leerdoelen te bereiken en omgaan met weerstand.
Leiding geven en nemen is iets wat ik gedaan heb in het verleden, zoals toen we tijdelijk geen PMA’er hadden, tijdens mijn bijbanen als hoofdcaissière, meegaan op kampen en natuurlijk tijdens het werken op de groep. Verder ben ik graag bereid om een opleiding of cursus te volgen ten behoeve van deze functie. Spreken bovenstaande punten u aan, dan zou ik dit graag willen toelichten in een gesprek.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxx
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie pedagogisch medewerker. Hulp voor verbetering gevraagd Lilian Sollicitatiebrief en cv 2 29 augustus 2008 10:24
interne sollicitatie Graag feedback krijnie Sollicitatiebrief en cv 7 22 maart 2008 17:15
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon