Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 maart 2008, 15:43
pannagirl pannagirl is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Berichten: 2
pannagirl is on a distinguished road
Standaard Hulp gevraagd: wil hbo, maar heb moeite met samenwerken

Eerst zal ik eens wat van mezelf vertellen.
Ik ben een meid van 26 die structuur nodig heeft en moeite heeft met samenwerken. Dit is al vanaf jongs af aan door een aantal traumatische ervaringen en ik ben dus zo gevormd.
Wat ik leuk vind is: met computers werken, fotografie en sport (ik sport zelf aangepast vanwege een lichamelijke beperking).

Nu baal ik ervan dat ik geen hbo heb af kunnen maken. Met leren heb ik helemaal geen problemen. Ik heb een mbo opleiding voltooid en ook mijn hbo-propedeuse. Bij 1 opleiding ben ik in de 3e moeten stoppen omdat ik dus op deze dingen vastliep en ik daardoor mijn opleiding niet zou halen.

Nu ben ik op zoek naar een opleiding of cursus waarbij ik hogerop kan komen en waarbij je dus structuur hebt en niet al te veel samenwerkt. Ik weet het, het is erg moeilijk.
Het mag ook een combinatie van werken en leren zien.
Het liefste in de omgeving van Tilburg of middels een thuisopleiding.

Alvast heel erg bedankt want ik kom er maar niet echt uit.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 maart 2008, 17:37
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Hulp gevraagd

Misschien kun je alles combineren wat je leuk vindt. Sportfoto's maken die je op de computer bewerkt en waar je bijvoorbeeld een artikel bij schrijft. Dit als je kunt schrijven natuurlijk, maar dat kun je leren.

Je kunt thuis schrijven achter de computer en de foto's maak je op locatie. Als je als freelancer werkt dan heb je met je opdrachtgever te maken en met mensen die je bijvoorbeeld interviewt en verder doe jij je ding thuis.

Wat vind je van deze suggestie?

Ik heb maar iets bedacht. Als ik persoonlijk met je zou praten, dan zou ik eerst meer over je willen weten en dan zou ik je zelf met ideeën laten komen en daarnaast met je meedenken. Nu heb ik het op deze manier gedaan.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 maart 2008, 19:56
pannagirl pannagirl is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Berichten: 2
pannagirl is on a distinguished road
Standaard Re: Hulp gevraagd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Primago advies Bekijk bericht
Misschien kun je alles combineren wat je leuk vindt. Sportfoto's maken die je op de computer bewerkt en waar je bijvoorbeeld een artikel bij schrijft. Dit als je kunt schrijven natuurlijk, maar dat kun je leren.

Je kunt thuis schrijven achter de computer en de foto's maak je op locatie. Als je als freelancer werkt dan heb je met je opdrachtgever te maken en met mensen die je bijvoorbeeld interviewt en verder doe jij je ding thuis.

Wat vind je van deze suggestie?

Ik heb maar iets bedacht. Als ik persoonlijk met je zou praten, dan zou ik eerst meer over je willen weten en dan zou ik je zelf met ideeën laten komen en daarnaast met je meedenken. Nu heb ik het op deze manier gedaan.
Hoi Sportfoto's maak ik al wel van een vriend van me soms, en van mijn partner.
Schrijven kan ik helaas niet zo goed.
Waar ik eerst aan zat te denken is mensen met een beperking te helpen op het gebied van sport. Maar dan de uitzoekkant enz.

Wat ik me nu ineens bedenk is dat ik erg goed ben in het controleren van gegevens enz.

Je mag me best wel vragen stellen, wil ook mijn mail wel even geven via een priveberichtje.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
HBO-Verpleegkunde, ervaring van een student Lilmissindo Opleiding kiezen en volgen 11 27 november 2011 21:46
ik vind alles leuk, maar 1 ding weet ik wel. Ik wil weer studeren! biatch!! Loopbaanvragen 19 21 juli 2009 12:36
PABO en spec.-onderijs opleiding. Maar ik wil iets anders, maar weet niet wat!! HELP! Barbamama Loopbaanvragen 1 27 november 2007 20:56
Ik wil een hbo opleiding volgen Geert Opleiding kiezen en volgen 6 13 november 2007 01:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon