Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 juni 2013, 18:53
Niet Niet is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 2
Niet is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief administratie

Zouden jullie hier commentaar op willen geven. Hoe meer hoe beter!


Mijn naam
Adres
Postcode

Aan: xxx
T.a.v. xxx
Functie: xxx

Plaats, datum

Betreft: administratieve medewerker

Geachte,

Met belangstelling heb ik uw vacature op de website xxx gelezen.
De vacature trok gelijk mijn aandacht en interesse om de volgende redenen: uw bedrijf stimuleert en ondersteunt in persoonlijke ambities en loopbaanontwikkeling. Ook de flexibiliteit in werktijden en eigentijdse voorwaarden vind ik erg belangrijk. Het feit dat het hier een uitdagende functie betreft waarbij je zaken nauwkeurig moet voorbereiden en tevens moet zorgdragen voor een zorgvuldige afhandeling, boeit mij enorm. Daarom solliciteer ik graag naar deze afwisselende en dienstverlenende functie.

Tijdens mijn eerdere werk als administratief medewerker heb ik kennis opgedaan met het zelfstandig uitvoeren van administratieve handelingen. Mijn werkzaamheden bestonden uit correspondentie, postbehandeling en archivering. Verder vind ik het leuk om projecten te plannen, organiseren en alles op rolletjes te laten verlopen. Om deze vaardigheden verder te ontwikkelen, besloot ik om de opleiding voor projectmanagement te volgen. Na het afronden van mijn opleiding bleek at de banen niet voor het oprapen liggen. Daarom ben ik aan de slag gegaan als begeleider in een verslavingskliniek. Hier heb ik ervaring opgedaan in klantgericht en dienstverlenend werken. Daarnaast ontdekte ik dat met name de daarmee gepaard gaande administratieve werkzaamheden erg leuk vond om te doen en hierin ook verder wil groeien. Dit heeft mij doen besluiten om mijn baan in de zorg op te zeggen en op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Door mijn opgedane kennis heb ik gemerkt dat administratieve werkzaamheden mij bijzonder goed afgaan. Daarom ligt mij voorkeur ook in de administratie.

De functie van administratief medewerker is precies wat ik zoek. Ik kan mij meer als administratief medewerker ontwikkelen en daarbij mijn organisatorische vaardigheden toepassen. Ik ben flexibel ingesteld en heb oog voor nauwkeurigheid, wat maakt dat ik graag de puntjes op de ‘i’zet. Onder druk blijf ik accuraat werken en streef ik altijd naar perfectie.

Indien u van mening bent dat ik uw bedrijf in positieve zin zou kunnen versterken, ben ik bereid u hiervan verder te overtuigen in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

xxx

Bijlage: (1) Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 juni 2013, 08:11
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Lees de huisregels eens en dan met name punt 2: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 juni 2013, 15:40
Niet Niet is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 2
Niet is on a distinguished road
Standaard

inderdaad, bedankt
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerkster financiële administratie Danique Sollicitatiebrief en cv 1 14 februari 2012 10:46
Sollicitatiebrief controller/hoofd financiele administratie ellenkocky Sollicitatiebrief en cv 2 3 december 2010 11:49
Sollicitatiebrief stageplaats administratie. Alle commentaar is welkom! Leprycorn Sollicitatiebrief en cv 0 15 januari 2009 17:58
Sollicitatiebrief medewerker financiële administratie Grada Sollicitatiebrief en cv 2 11 oktober 2007 20:07
Sollicitatiebrief medewerker administratie Maarten83 Sollicitatiebrief en cv 2 24 januari 2007 16:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon