Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 augustus 2008, 19:02
mississippisteamer mississippisteamer is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2008
Berichten: 1
mississippisteamer is on a distinguished road
Standaard Open Sollicitatie Architectenbureau - Graag reactie

Hieronder mijn brief voor een open sollicitatie bij een architectenbureau, voor de functie van bouwkundig tekenaar / visualisatie. Naast mijn nieuwe avondopleiding (Academie) ben ik verplicht om een dergelijke functie te vervullen.



Aan: NAAM
ADRES

Van: NAAM
ADRES
Tel.: ----
E-mail: ----


Datum: ----
Onderwerp: Open Sollicitatie


Geachte heer, mevrouw,


Een maand geleden heb ik mijn diploma voor opleiding Bouwkunde diff. Architectuur aan de SCHOOL in ontvangst mogen nemen. Als vervolgstudie ben ik van plan de Academie van Bouwkunst te PLAATS te gaan volgen, vanaf komend schooljaar. Om die reden ben ik op zoek naar een baan die bij mij en bij mijn vervolgstudie past.

Als resultaat van mijn opleiding, maar ook door interesse voor het vakgebied, heb ik ruime ervaring opgedaan met het tekenen in diverse CAD-programma’s, met name AutoCAD (2007 / LT / ADT) en Arkey. Daarnaast heb ik, mede tijdens stages bij ANDER ARCHITECTENBUREAU, GEMEENTE XXX (afdeling BWT) en ANDER ARCHITECTENBUREAU (waar ik daarna ook nog twee zomers gewerkt heb) praktijkervaring opgedaan wat tekenwerk, rekenwerk en wet- en regelgeving betreft.

Door persoonlijke interesse ben ik erg bedreven geraakt in het maken van grafisch materiaal. Handmatig tekenen is hier onderdeel van, alsmede het gebruik van computerprogramma’s als Photoshop, en het gehele MS Office pakket. Daarnaast heb ik mij verdiept in het maken van 3D-impressies middels het programma 3D studio MAX en V-ray.

Ik ben ervan overtuigd dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw organisatie. Daarom zou ik deze brief graag in een gesprek toelichten.


Met vriendelijke groet,




MIJN NAAM

Bijlage I: Curriculum Vitae
Bijlage II: Portfolio
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 augustus 2008, 12:40
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard Re: Open Sollicitatie Architectenbureau - Graag reactie

Goede brief voor de functie. In zo'n sollicitatie zitten de belangrijkste argumenten niet in je brief, maar in je portofolio.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 17:44
Open sollicitatie hulpverlener Graag check mootje Sollicitatiebrief en cv 1 30 oktober 2007 17:22
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58
Open sollicitatie. Graag reactie svp Brigitte70 Sollicitatiebrief en cv 2 24 juni 2006 10:33
Open sollicitatiebrief graag reactie thielv Sollicitatiebrief en cv 4 4 mei 2006 23:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon