Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 augustus 2006, 20:30
JSchroeder JSchroeder is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2006
Berichten: 1
JSchroeder is on a distinguished road
Standaard Feedback op sollicitatiebrief

Hallo allemaal,

Zou iemand hier wat feedback op kunnen geven?

Alvast bedankt!



Citaat:

adres afzender


adres geadresseerde



XXX, 15-08-2006

Betreft: sollicitatie met vacaturenummer XXXX


Geachte heer/mevrouw,

Op zondag 30-07-2006 zag ik de vacature staan voor een apothekersassistent in het Máxima medisch centrum. Deze vacature spreekt mij enorm aan.

Nu ben ik werkzaam als apothekersassistente in XXXX in XXXX. Op dit moment heb ik een jaar contract. Omdat er een reorganisatie op komst is, is het onzeker dat dit contract wordt omgezet naar onbepaalde tijd. Vandaar dat ik op zoek ben naar een baan als apothekersassistente in een ziekenhuis dat mij meer zekerheid kan bieden.

Omdat ik graag steriele bereidingen en cytostatica maak werk ik het liefst in een ziekenhuisapotheek. Geneesmiddelendistributie en medicatiebewaking zijn voor mij een leuke afwisseling met het bereiden, maar daarom niet minder belangrijk. Mijn communicatieve en sociale vaardigheden zijn goed, dat komt mede doordat ik nu al ruim een jaar in teamverband in de apotheek werk. Ik heb ook mijn EHBO diploma. Op dit moment volg ik de herhalingslessen, zodat de vervaldatum verlengd word. Uiteraard ben ik ook bereid om andere cursussen te volgen.

Voor verdere informatie over mijzelf en mijn gevolgde opleidingen verwijs ik u door naar het bijgevoegde CV. Ik zou het zeer op prijs stellen om uitgenodigd te worden voor een persoonlijke kennismaking.



Hoogachtend,






XXX
Bijlage: curriculum vitae


Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 augustus 2006, 17:09
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard Re: Feedback op sollicitatie brief

Hoe eerlijk ook, het is niet verstandig om in je brief te vermelden dat je wegens een op handen zijnde reorganisatie solliciteert. Je potentiële nieuwe werkgever zal deze reden interpreteren als een negatieve keuze: je bent niet zozeer geďnteresseerd in de baan, maar in zekerheid.

Je schrijft dat je communicatie en sociale vaardigheden goed zijn, maar waar blijkt dat uit? Probeer je motivatie en kwaliteiten concreet te beschrijven. De STAR-methode is hierbij een handig hulpmiddel.

Veel succes!

Marieke
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage afdeling communicatie Beer Sollicitatiebrief en cv 4 18 april 2007 21:09
Sollicitatiebrief, feedback gevraagd :D missm Sollicitatiebrief en cv 5 6 september 2006 00:55
sollicitatiebrief redactiemedewerker..graag feedback danielle78 Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2006 14:57
Feedback sollicitatiebrief stage kinderdagverblijf jennifer Sollicitatiebrief en cv 2 10 mei 2006 00:01
Feedback gevraagd op sollicitatiebrief Maatschappelijk werker anomalus Sollicitatiebrief en cv 6 30 augustus 2005 14:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon