Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 november 2006, 20:39
Astrid van de Velde Astrid van de Velde is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2006
Berichten: 2
Astrid van de Velde is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief opleider

Hoi allemaal,

hierbij wederom een nieuwe brief waarmee ik hoop de de droombaan te krijgen..!

Vacature als volgt:

Het gaat om een baan als praktijkopleider binnen een ziekenhuis. Het betreft een baan waarbij je de kwaliteit van verpleegkundige beroepsopleidingen moet bewaken en verbeteren. Je dient mee te helpen aan het ontwikkelen van een goed leerklimaat en mee te helpen met het opzetten van scholingen.

Ze zoeken een medewerker die zich verantwoordelijk voelt voor een goede zorgverlening, verpleegkundige is en de bereidheid heeft om scholing te volgen. Daarnaast vragen ze een teamspeler die zelfstandig werkt en mensen enthousiast kan maken, een analytische denker, een ondernemend iemand en iemand die structuur aan kan brengen. Zo, staat er, kun je een ander ontwikkelen en jezelf ontwikkelen....

Mijn brief:

Astrid van de Velde
xxx


Ziekenhuis xxx
Stafsector P&O
Postbus xx
xx xxVlissingen
personeelsservicexxx


Middelburg, 19 november 2006


Betreft: vacature Opleider (intern via xxx)


Geachte heer/mevrouw,

Uitdaging begint bij ambitie! Graag wil ik dan ook reageren op de functie van Opleider binnen uw organisatie.

Mijn kracht ligt bij mijn passie voor mensen. Hier komt altijd maatwerk aan te pas. Weten wat iemand beweegt en net even dat extra stukje persoonlijke aandacht maken dat je meer gedaan krijgt.

Aangezien ik sinds zes maanden afgestudeerd verpleegkundige ben ben ik ervaringsdeskundige als het gaat om leerling zijn, voelen en denken. Ik heb veel affiniteit hiermee en neem dan ook al snel het initiatief op afdeling om collega’s en patiënten te coachen en te begeleiden.
Door mijn organisatietalent geef ik de voorkeur aan zelfstandig werken. Maar plezier in mijn werk betekent voor mij wel de mogelijkheid tot overleg met een collega.

Door alle maatschappelijke veranderingen ten aanzien van de zorg kent uw organisatie een groot regionaal belang. Dat hierdoor extra aandacht moet komen voor het behouden van het huidige opleidingsniveau lijkt mij een duidelijke zaak. Graag zou ik mij hiervoor in willen zetten.

Denkt u ook dat wij elkaar iets te bieden hebben, dan kom ik dit graag in een persoonlijk gesprek nader toelichten.

Met vriendelijke groet,



Astrid van de Velde-de Leeuw van Weenen


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Sollicitatiebrief office manager Engelina Sollicitatiebrief en cv 1 2 mei 2006 14:18
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 15:53
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon