Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 oktober 2007, 14:48
lotjebibi1 lotjebibi1 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2007
Berichten: 1
lotjebibi1 is on a distinguished road
Standaard Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat

Hallo

Na een aantal jaren ben ik weer aan het solliciteren geslagen.
Omdat ik er weer helemaal in moet komen zou ik graag positieve en negatieve feedback onvangen op mijn brief.


XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXX
XXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXX



Betreft: Vacature medewerker secretariaat


Geachte meneer XXXXXXXX

Met belangstelling heb ik via uw website vernomen dat er in uw XXXXXX een vacature is ontstaan voor de functie van “medewerker secretariaat”. Graag kom ik voor deze functie in aanmerking.

Mijn naam is XXXXXXXXX en momenteel ben ik bij XXXXXXX werkzaam als supervisor van het klanten contact centrum. Door een reorganisatie binnen het bedrijf houd mijn functie van supervisor aan het einde van 2007 op te bestaan.

Mijn persoonlijkheid laat zich omschrijven als zelfstandig, punctueel, verantwoordelijk, betrokken en leergierig. Daarnaast beschik ik over een zeer goede mondelinge en schriftelijke vaardigheid. Allen eigenschappen die mijns inziens aansluiten bij de functie van medewerker secretariaat.

Het omschreven takenpakket dat tot de functie behoort, spreekt mij erg aan. De kennis die ik binnen mijn huidige functie heb opgedaan zal ik goed kunnen toepassen en uitbreiden. Tenslotte biedt de functie van medewerker secretariaat de mogelijkheid om met verschillende disciplines in aanmerking te komen, wat door mij als stimulerend en leerzaam ervaren wordt.

Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn curriculum vitae die u als bijlage aantreft.
Ik zie met belangstelling uit naar uw reactie en hoop van harte dat deze sollicitatie tot een uitnodiging zal leiden


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 oktober 2007, 15:18
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretar

Hoi,


Laat ergens in je brief blijken dat je jezelf verdiept hebt in het bedrijf waar je solloiciteert.

zoals ik je brief nu lees kan deze overal naartoe gestuurd worden.
Een bedrijf hort graag waarom ze door jou zijn uitverkoren...........

succes ermee, want eind 2007 is erg snel.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie ergotherapeut Wens Sollicitatiebrief en cv 0 25 juni 2007 19:27
sollicitatie traineecoordinator: graag advies Selma Sollicitatiebrief en cv 2 14 mei 2007 09:45
Graag reactie op mijn sollicitatiebrief Beleidsadviseur Verwijderd account Sollicitatiebrief en cv 2 23 maart 2007 12:43
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 14:06
Graag commentaar op mijn sollicitatiebrief naar functie van psycholoog Rianne Sollicitatiebrief en cv 3 11 augustus 2006 15:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon