Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 december 2010, 22:38
appiah appiah is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 december 2010
Berichten: 1
appiah is on a distinguished road
Standaard Solicitatie voor stageplek bij onderzoeksbureau

Ik heb een solicitatiebrief geschreven om stage te kunnen lopen bij een onderzoeks bureau.

graag ontvang ik feedback over mijn solicitatiebrief.

xxxxxxxxx
xxxxxxxxx xx
xxxxxxxxx xxxx Rotterdam

Betreft: Sollicitatie onderzoeksstage

Rotterdam, 22 december 2010

Geachte mevrouw/heer,

Met veel interesse heb ik de vacature van uw bedrijf die geplaatst is op de website van de xxxxxxx gelezen. In de vacature maakt xxxxx kenbaar dat er stagemogelijkheden worden geboden aan studenten. Omdat de functie-eisen goed aansluiten op mijn opleiding en mijn interesses, wil ik graag solliciteren naar de functie stagiaire.

Momenteel zit ik het derde leerjaar van de opleiding Technische Bedrijfskunde aan de Hogeschool Rotterdam. Ik kijk er naar uit om in februari 2011 te beginnen aan een stage. Bij deze stage gaat het om een onderzoeksstage met een duur van ongeveer 20 weken.
Ik ben een enthousiaste, nieuwsgierige en ambitieuze student die goed binnen een team kan functioneren, maar wie zelfstandig werken ook goed afgaat. Gedurende de opleiding is dit naar voren gekomen, onder andere door het projectmatig werken. Ik ben toen meer gedisciplineerd geworden en heb daar mijn verantwoordelijkheidsgevoel en leidinggevende capaciteiten sterk ontwikkeld.

Tijdens mijn opleiding heb ik voor verschillende projecten onderzoeken verricht, zoals marktonderzoek, klanttevredenheidsonderzoek, concurrentieonderzoek enz. Aangezien Integron een onderzoeksbureau is, ben ik ervan overtuigd dat ik door mijn kennis en ervaring een toegevoegde waarde zal zijn voor u.

Stage lopen bij een onderzoeksbureau als Integron spreekt mij aan, omdat onderzoeken een doel heeft om processen, producten en dienstverleningen te Optimaliseren, die bij een Technische bedrijfskundige heel goed past, zodoende wil ik mij bewijzen als een Technische bedrijfskundige.

Omdat een sollicitatiebrief en Curriculum Vitae een beknopte indruk geven, zou ik graag in de gelegenheid worden gesteld om mijn sollicitatie mondeling aan u toe te lichten en om eventuele opdracht mogelijkheden te bespreken.

Hoogachtend,
xxxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicatie medewerker Kavelwinkel bij de gemeente - Graag commentaar nsharief Sollicitatiebrief en cv 2 17 mei 2010 15:11
Hulp gevraagd bij sollicitatiebrief Teamleider ICT Helpesk Prutser Sollicitatiebrief en cv 2 9 november 2009 23:02
De reden dat ik bij U solliciteer.... Neo23 Sollicitatiebrief en cv 3 25 januari 2008 21:05
sollicitatie bij "oude" werkgever in een andere functie. joepie Sollicitatiebrief en cv 2 11 januari 2007 20:38
Solliciteren bij concurrent joepie Sollicitatiebrief en cv 2 4 januari 2007 17:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon