Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 juni 2009, 16:21
celle013 celle013 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Berichten: 4
celle013 is on a distinguished road
Post Open sollicitatie zorg en welzijn

Hallo allemaal,

ik heb viavia de tip gekregen om bij deze Stichting te solliciteren. Zij hebben het liefst een open sollicitatie, maar na 100 keer overlezen kom ik even niet echt verder...
Wil iemand hem nakijken?

Bedankt! Groetjes Marcelle.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc open sollicitatie trivium.doc‎ (32,0 KB, 1661x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 juni 2009, 22:56
celle013 celle013 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Berichten: 4
celle013 is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie zorg en welzijn

Hallo,

ik had weer inspiratie, dus hem m iets aangepast. Ook leek het me handiger m hem hieroner te plakken, dus bij deze!

Geachte heer Spanjersberg ,

Naar aanleiding van mijn zoektocht naar een nieuwe uitdaging, adviseerde mevrouw Marjonne Meijer mij te solliciteren bij Stichting TriviumLindenhof. Zij gaf aan dat er waarschijnlijk vacatures gaan ontstaan voor behandelcoördinatoren. Op internet zag ik dat deze vacature er nog niet is, maar de visie en de kernwaarden van TriviumLindenhof spreken mij erg aan. Graag zou ik in deze organisatie mijn nieuwe werkgever vinden.

In 2005 heb ik mijn opleiding Ontwikkelings- en Onderwijspsychologie succesvol afgerond. Tijdens en na mijn studie heb ik gewerkt in gezinnen met jonge kinderen met autisme. Sinds december 2007 werk ik bij ***, een bedrijf dat begeleiding biedt aan kinderen met een Autisme Spectrum Stoornis. Ik ben bij *** verantwoordelijk voor de coördinatie van de zwemlessen, daarnaast werk ik als gezinsbegeleidster en als begeleidster in de weekendopvang. De gezinsbegeleiding bestaat uit het zelfstandig uitvoeren van behandelplannen die we zelf, in samenspraak met cliënt en ouders, opstellen. Tijdens de weekendopvang proberen we onder andere in te spelen op problemen die spelen in de thuissituatie om ouders praktische handvatten te kunnen geven. De coördinatie van de zwemlessen is een veelzijdige taak waarbij ik moet samenwerken met het management, zweminstructeurs en ouders. Het tevreden houden van deze partijen met tegengestelde belangen vergt veel flexibiliteit en inlevingsvermogen in de verschillende partijen. Een zelfstandige werkhouding waarbij je kritisch naar jezelf kijkt is in mijn huidige baan absoluut noodzakelijk, omdat we grotendeels alleen werken.

Ik haal veel voldoening uit het werken met kinderen met autisme en ik zou dit graag blijven doen. Op de website zag ik bijvoorbeeld de vacature voor pedagogisch medewerker op de autistengroep, welke mij erg interessant leek. Mijn grootste kracht is mijn inzet en betrokkenheid. Ook ben ik punctueel. Mijn werkwijze kenmerkt zich door te kijken wat een kind wel kan, en daar van uit te gaan. Ik denk dat ik een goede aanvulling kan zijn voor Stichting TriviumLindenhof en heb mijn cv bijgevoegd voor nadere informatie.

Ik kom deze brief graag toelichten in een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Marcelle Bal
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 juni 2009, 11:52
Verwijderd acccount
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open sollicitatie zorg en welzijn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door celle013 Bekijk bericht
Naar aanleiding van mijn zoektocht naar een nieuwe uitdaging,
Hallo,

Ik zou toch even kijken of je naar aanleiding van en uitdaging kan veranderen.
Naar aanleiding is een beetje afgezaagd.
En uitdaging komt raar over voor degene die de brief leest.
Vaak leggen ze zo'n brief al aan de kant als ze uitdaging lezen.
Het is de bedoeling in de eerste zin dat je de lezer gelijk al pakt zodat deze gaat doorlezen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie naar andere functie in de zorg, wie helpt mij aub!! Miem Sollicitatiebrief en cv 3 15 juli 2014 16:16
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
spoed hulp open sollicitatie Farmaceutisch consulent sama Sollicitatiebrief en cv 1 9 juli 2008 21:57
open sollicitatie oa productmanager Nieuwe stap Sollicitatiebrief en cv 0 1 februari 2008 14:38
Open sollicitatie helpende in de zorg. Graag commentaar Betty Sollicitatiebrief en cv 4 14 mei 2007 15:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon