Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 februari 2008, 19:02
tulpje tulpje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 februari 2008
Berichten: 2
tulpje is on a distinguished road
Standaard graag wat advies vacature verhuur med. ik heb geen ervaring

wie kan mij goede tips geven ik ben benaderd door een med. van een bedrijf dat er een vacature open stond ik heb daar gelijk op gereageerd. ik kreeg een positieve brief voor terug en verzochten mij contact op te nemen met een werving selectiebureau via hun kon ik de sollicitatie voort zetten maar helaas werd ik afgewezen. nu na een half jaar later staat de vacature nog steeds open bij het bedrijf en is inmiddels in eigen beheer en niet meer via werving selectiebureau de eis is ervaring en die heb ik niet ik wil hun overtuigen in mijn tweede brief hoe kan ik dat het beste aanpakken.

groetjes Tulpje
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 februari 2008, 19:45
wieteke's schermafbeelding
wieteke wieteke is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Berichten: 220
wieteke is on a distinguished road
Standaard Re: graag wat advies vacature verhuur med. ik heb geen ervaring

Dag Tulpje,

het zal lastig worden vrees ik voor je, maar soms wordt enthousiasme ook beloond. Een van mijn clienten is een keer aangenomen doordat ze het bedrijf gebeld heeft en haar situatie heeft uitgelegd. Ze heeft gezegd dat ze geen ervaring had, wel heeeel graag wilde en vervolgens heeft ze gevraagd wat ze moest doen om toch aangenomen te worden. Haar enthousiasme en het telefoontje op zich werden erg gewaardeerd en nu is ze inmiddels begonnen. Weliswaar onderaan de ladder, voor een lager salaris, maar binnen is binnen.
Kijk wel ook voor jezelf waarom je deze baan zo graag wilt. Is hij niet echt te hoog gegrepen voor je? Misschien kun je via een omweg over een paar jaar wel aan de slag.

veel succes!