Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 februari 2007, 17:20
sannieloonie sannieloonie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 2
sannieloonie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker planning

Hi,

Een sollicitatiebrief schrijven...daar ben ik niet zo goed in. Ik zou graag horen wat beter kan....of niet. Alvast bedankt.

M.v.g Sandra




Betreft: vacature medewerkster planning

Plaats en datum

Geachte heer xxxxxxxx

Ik las uw advertentie in de krant en mijn interesse werd meteen geprikkeld. Dit is de exacte functie waar ik naar op zoek ben. Graag wil ik hier op solliciteren.

Hoewel ik qua naam bekend ben met uw bedrijf, heb ik mij ook laten informeren door uw website. Wat een geweldig concept. Het aspect, plezier hebben in het werk, straalt uw bedrijf helemaal uit.

Ik ben er van overtuigd dat ik de juiste eigenschappen bezit om de door u aangeboden functie te vervullen. Klantgericht en commercieel denken is iets wat mij eigen is.
Leergierig, accuraat, stressbestendig, efficiënt, deze steekwoorden zijn op mij van toepassing. Ik ga graag met mensen om, ben een enthousiast persoon die zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend kan functioneren. Ik ben bekend met Word en Microsoft Works. Tevens ben ik ben bereid om eventuele cursussen of opleidingen te volgen.

In afwachting of deze brief aanleiding is voor u om nader kennis met mij te
maken, hoop ik snel van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Sandra xxxxxxxxxxxx

Bijlage: curriculum vitae

Laatst gewijzigd door sannieloonie; 3 februari 2007 om 13:14 Reden: wat aanpassingen
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 februari 2007, 20:59
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker planning

Hoi Sandra,

Je brief vind ik erg standaard. alle eigenschappen die sociaal wenselijk zijn heb je erin zitten. Een andere Sandra zou deze brief zo kunnen overnemen.

Mijn advies is om je brief een meer persoonlijk karakter te geven. Ook je opening mag anders. "dit is de EXACTE BAAN DIE IK ZOEK" en als je niet aangenomen wordt..................?????????????????????

Zoek eens competenties die echt op jou van toepassing zijn en dan ook nog zeer geschikt voor de baan waar je op solliciteert.

Misschien heb ik je op pad geholpen.

Succes ermee.
Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 februari 2007, 00:27
sannieloonie sannieloonie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 2
sannieloonie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief medewerker planning

Hoi Rens,

Nu dat ik de brief zelf nog een paar keer gelezen heb, zie ik inderdaad dat hij erg standaard is. Ik ga proberen hem wat persoonlijker te maken, al blijf ik dat moeilijk vinden. Het is namelijk 20 jaar geleden dat ik een sollicitatiebrief heb moeten schrijven. In ieder geval bedankt voor je tips.

Gr. Sandra
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief medewerker administratie Maarten83 Sollicitatiebrief en cv 2 24 januari 2007 16:08
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 14:06
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 15:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon