Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 13 mei 2008, 15:38
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Help! Ik weet het niet meer!

Hoi Brigitte,
Ik coach zelf via e-mail en mijn ervaring is juist dat het heel persoonlijk is. Omdat je elkaar niet ziet lijkt het misschien onpersoonlijk, maar doordat communicatie via mail heel direct is, ga je heel snel de diepte in.
Effectief is het ook, meer nog dan 'gewone' coaching misschien. Dit komt doordat je via de mail heel doelgericht kan werken.
E-mail coaching is voor mij gelijkwaardig aan coaching door gesprekken en is dus vergelijkbaar qua prijs. Maar bureaus zijn verschillend als het gaat om de prijs. Als je belangstelling zou hebben voor mijn tarieven (die zijn in elk geval lager dan het bedrag dat je noemt), kun je mij privé even een mailtje sturen.
Groeten, Mariëlle Verhoef
Met citaat reageren
  #12  
Oud 13 mei 2008, 18:00
Brigitte Brigitte is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 76
Brigitte is on a distinguished road
Standaard Re: Help! Ik weet het niet meer!

Beste Marieke,

Bedankt voor je reactie. Ik zou graag de tarieven ontvangen!

met vriendelijke groet,

Brigitte
Met citaat reageren
  #13  
Oud 13 mei 2008, 21:47
Ankie van Gele's schermafbeelding
Ankie van Gele Ankie van Gele is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 april 2008
Berichten: 2
Ankie van Gele is on a distinguished road
Lightbulb Re: Help! Ik weet het niet meer!

Dag Brigitte,
Ik weet niet hoever je bent in je zoekproces. Maar een heel belangrijke fase in het proces is in de praktijk ervaren wat de verschillende opties precies inhouden. Je kunt heel lang nadenken over wat je denkt te willen en hoe het zou zijn als... Soms stelt je daarmee ook onbewust de keuze uit, omdat je niet zo goed stappen durft te nemen. Maar je krijgt pas echt inzicht in keuzes als je ook het initiatief neemt om de beroepspraktijk eens van dichtbij te ervaren. Neem de beste opties in gedachten en ga bijvoorbeeld eens praten met een stewardes of cultuurdocent. Loop eens een dagje mee met een student, ga eens door de studieboeken om te zien wat de studie inhoudt. Je kunt dan ook reflecteren op de elementen die je aanspreken en ziet daarin soms ook een trend. Aangezien je al vrij lang over deze zaken nadenkt, ben je waarschijnlijk niet iemand die van grote risico's houdt. Dus het is goed denkbaar dat je een soort geleidelijk ontwikkeltraject start waarbij je langzaam aan bijstuurt om te komen in een richting die bij je past. En vergeet niet, dit zoekproces is eigenlijk heel interessant en leerzaam. Het is ook eigenlijk nooit af omdat mensen zich blijven ontwikkelen. Het is geweldig dat je er zo mee bezig bent en draagt het bij aan je persoonlijke ontwikkeling, zelfreflectie en groei.

Succes,
Ankie van Gele, A&O psycholoog NIP
Met citaat reageren
  #14  
Oud 14 mei 2008, 12:24
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stapsgewijs Bekijk bericht
Als je belangstelling zou hebben voor mijn tarieven (die zijn in elk geval lager dan het bedrag dat je noemt), kun je mij privé even een mailtje sturen.
Ik zei je toch dat het goedkoper kan...

Succes!
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
De job coach die het zelf even niet meer weet zomer1976 Alle andere carrièreonderwerpen 4 9 december 2009 13:55
Motivatieprobleem en twijfels over beroep Interaction Designer en opleiding CMD topTijgertje Loopbaanvragen 4 15 juni 2009 12:40
weet het even niet meer.. Aylin Loopbaanvragen 1 27 april 2007 12:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon