Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 december 2009, 19:42
Melany85 Melany85 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 december 2009
Berichten: 2
Melany85 is on a distinguished road
Standaard Niet meer weten wat te doen HELP!

Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik echt op een punt gekomen dat ik geen idee heb wat ik moet gaan doen...
Ik werk 1,5 jaar als receptioniste en ben erachter gekomen dat deze drukke stressbaan totaal niet bij me past. Ik ben nogal introvert en heb het idee dat alles te snel gaat of misschien zelfs het niveau wel te hoog is, ik kan mijn collega's niet bijbenen. Ook kan ik niet goed met ze opschieten, de hele bedrijfscultuur is nogal stug en zakelijk. Ik heb 1 collega waar ik heel goed mee kan opschieten maar zij gaat volgend jaar weg. Ik vraag haar vaak om raad maar sta er dan dus alleen voor. Misschien ligt het aan de branche (nogal technisch) maar ik denk dat het complete vak niet aan mij besteed is.

Ook heb ik een tijdje in de kinderopvang gewerkt maar ook dit is niet wat ik zoek, het probleem is dat ik totaal niet meer weet wat ik moet doen in de toekomst...ik ga elke dag met tegenzin en gestrest naar mijn werk. Heb ook geen speciale hobby's / talenten waar ik iets mee kan, ik lijk nergens in uit te blinken.

Een compleet nieuwe studie volgen zie ik ook niet zitten, heb hier geen geld voor en moet ook nog een eigen huis betalen.. dus werken moet ik sowieso.
Ik heb wel iets gelezen over een loopbaanadviseur maar dit schijnt ook nogal prijzig te zijn, ik kan het me niet veroorloven. Ik ben alleen bang dat als ik hier nog maanden blijf ik in een ernstige dip terechtkom en dan ben ik nog verder van huis.

Ik speur elke dag internet af en ben al bij verschillende uitzendbureaus geweest, maar zij kunnen niet echt gericht zoeken als ik niet eens aan kan geven welke branche ik leuk vind ...