Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 17 maart 2007, 19:11
NicoleW
Gast
 
Berichten: n/a
Unhappy Re: Slotzin sollicitatiebrief kledingwinkel

Ik vond het leuk om met mensen bezig te zijn en en en en....

om eerlijk te zijn werk ik voor het geld ja maar dat kan ik niet opschrijven
dus wat wilt een kleding zaak eigenlijk lezen?
Met citaat reageren
  #12  
Oud 17 maart 2007, 20:41
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Slotzin sollicitatiebrief kledingwinkel

Voor het geld alleen is een beetje moeilijk, ja.:-) Wat ze graag willen horen? Ik denk klantgericht, maar ook commercieel/resultaatgericht, verder inderdaad enthousiast, flexibel, collegiaal, representatief, modebewust (het liefst natuurlik dat hun mode jou aanspreekt)

Ik zou er zoiets van maken:

Winkelnaam
T.a.v. mevrouw voorletter(s) K.....
Straat
Postcode/woonplaats



Amsterdam, 17 maart 2007



Betreft: vacature


Geachte mevrouw K....,

Je hoorde van haar dat ze op zoek is naar een fulltime verkoopster in haar winkel. Het lijkt jou een erg leuke baan. Met name vanwege jouw achtergrond in de detailhandel en jouw passie voor mode. Daarom wil je graag op die functie solliciteren.

Je heet Nicole W... en je bent 21 jaar. Op het ogenblik volg je de opleiding detailhandel/bbl mbo aan het ROC te .... . Je vindt het een erg leuke en leerzame studie, die je .... 2007 zal afronden. Je volgt niet alleen een opleiding op dit vlak. Maar je hebt ook al in diverse winkels gewerkt. Je bent op zoek naar een fulltime baan in de detailhandel, naast jouw studie. Het liefst een baan op het gebied van mode/kleding. Mode is een grote passie van je. Je bent steeds op zoek naar de laatste nieuwtjes op dit gebied. Daarbij kom je ook regelmatig in de winkel van mevrouw K. Vaak slaag je daar ook. (ik verzin maar wat hoor; zou wel ideaal zijn als het zou kloppen)

Je vindt het werk als verkoopster in een winkel leuk vanwege het contact met klanten. Dat maakt het afwisselend. Je bent klantgericht, zonder de commerciele kant uit het oog te verliezen. Niets is zo leuk als een klant die na verloop van tijd weer terug komt omdat ze de vorige keer zo goed is geholpen. (moch dat verhaal dat je daar weleens komt niet kloppen, maar spreekt de kledingstijl jou wel aan, geef dat hier dan aan) Daarnaast ben je enthousiast en flexibel en collegiaal.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 17 maart 2007, 23:38
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Talking Re: Slotzin sollicitatiebrief kledingwinkel

Ik heb wel eens een sollicitatiegesprek gevoerd met een nieuwe hulpkracht voor het weekend:
waar ik op zou letten en wat ik zou verwachten van een nieuwe werknemer:
- flexibel, geen 9 tot 5 mentaliteit en een teamspeler
- gemotiveert, je vind 't leuk om met mensen om te gaan en om leuke kleding te verkopen
- je hebt affiniteit met mode!
- Je ziet er representatief en modieus uit, want je moet wel geloofwaardig over komen bij klanten als je het over mode en de collectie hebt
- en voor de rest.... gewoon lekker spontaan en jezelf blijven!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief verkoopmedewerker kledingwinkel christinejade Sollicitatiebrief en cv 10 31 augustus 2009 10:56
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Sollicitatiebrief verkoopster kledingwinkel essie Sollicitatiebrief en cv 0 9 november 2006 15:45
Sollicitatiebrief verkoopster kledingwinkel Lilmissindo Sollicitatiebrief en cv 4 10 januari 2006 18:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon