Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 november 2007, 20:37
plette plette is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 november 2007
Berichten: 2
plette is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stagaire Kinderdagverblijf

Zwolle, 14 November 2007.

Geachte mevrouw,

Hierbij stuur ik u een sollicitatie brief voor een plek als stagiaire op uw kinderdagverblijf.

Ik ben......., 17 jaar oud en ik woon in Zwolle
Mijn hobby`s zijn; Msnen, voetballen, (sporten) en oppassen op mijn neefjes en nichtjes.
Ik doe de opleiding pedagogisch werker kinderopvang niveau 3, op de Landstede, en ik zit nu in het 2e jaar.

Het is de bedoeling dat ik in de 2e helft van dit schooljaar, van 5 Februari tot en met eind Juni, stage ga lopen op een kinderdagverblijf.
Ik heb in de buurt van Zwolle rond gekeken, en uw kinderdagverblijf sprak mij het meeste aan. Ik heb rondgekeken op uw site, en informatie gezocht over uw kinderdagverblijf. De naam van het kinderdagverblijf sprak mij ook aan, heel leuk.
Op de site zag het er vrolijk en leuk uit. Ook heb ik veel leuke ervaringen, en leuke verhalen gehoord van mensen, en stagiaires die uw kinderdagverblijf kennen.

Ik heb vorig jaar al eerder elke donderdag een heel jaar lang, stage gelopen op een peuterspeelzaal. Dit vond ik ook heel leuk om te doen! Het spreekt mij enorm aan omdat ik dol ben op kinderen! Met kinderen werken heeft mij altijd al aangesproken, ook ben ik geďnteresseerd in de ontwikkeling van de kinderen. De contacten met ouders vind ik ook belangrijk.

Mijn goede kanten; Doorzettingsvermogen, kan zowel zelfstandig als in teamverband werken, goede motivatie, inlevingsvermogen, ik kan de kinderen ook goed vermaken bijv. met; boekjes lezen, knutselopdrachtjes enzovoort.

Mindere kanten; Waar ik nog aan wil werken, is de contacten met ouders, rust in de groep te krijgen bijv. met voorlezen enzovoort, en de kinderen er nog meer bij te betrekken.

Mijn voorkeur gaat uit naar een verticale groep, dit vind ik leuk omdat je allemaal verschillende leeftijden door elkaar hebt.
Een dreumes/peutergroep spreekt mij ook erg aan. Deze leeftijd vind ik wat leuker omdat de kinderen alweer wat meer kunnen.

Hopelijk heeft u een stageplek voor mij, ik hoop snel van u te horen.

Hoogachtend,

Adres….




Wilt u hieronder aub ff vermelden wat u ervan vind, tips, veranderingen enzovoort!
Bvd!

Groetjes...

Laatst gewijzigd door plette; 14 november 2007 om 21:06 Reden: wat vergeten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 november 2007, 13:54
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stagaire Kinderdagverblijf

Hoi Plette,

Je brief komt op mij heel enthousiast over!

Wat tips:
- Je naam, leeftijd, woonplaats en hobby's kun je het beste in je cv vermelden (en niet in de brief).
- Verder gebruik je wel heel vaak het woord 'leuk' en 'ook' Misschien kun je af en toe iets anders verzinnen? Bovendien zou ik proberen iets minder spreektaal te gebruiken.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 november 2007, 14:58
Plettee..
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief stagaire Kinderdagverblijf

Oke, dank u wel voor uw reactie!!
Je CV doe je die er dan apart bij ofzoo??
en uhm.. Wat moet er allemaal in je CV staan dan??
Groetjes..
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 november 2007, 15:06
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stagaire Kinderdagverblijf

Je cv is een beschrijving van je 'levensloop', daarin zet je je persoonlijke gegevens, je opleidingen, werkervaring enz. Je cv voeg je als een aparte bladzijde toe aan je sollicitatiebrief.

Hier vind je tips voor het maken van een cv:
http://www.carrieretijger.nl/carrier...v/cv-opstellen
Met citaat reageren
  #5  
Oud 16 november 2007, 15:35
plette plette is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 november 2007
Berichten: 2
plette is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stagaire Kinderdagverblijf

nu heb ik dit;




Wilsum, 14 November 2007.

Geachte mevrouw,

Hierbij stuur ik u een sollicitatie brief voor een plek als stagiaire op uw kinderdagverblijf.

Ik doe de opleiding pedagogisch werker kinderopvang niveau 3, op de Landstede, en ik zit nu in het 2e jaar.

Het is de bedoeling dat ik in de 2e helft van dit schooljaar, van 5 Februari tot en met eind Juni, stage ga lopen op een kinderdagverblijf.
Vier dagen in de week; van dinsdag tot en met vrijdag.
Ik heb in de buurt van Kampen rond gekeken, en uw kinderdagverblijf sprak mij het meeste aan. Ik heb rondgekeken op uw site, en informatie gezocht over uw kinderdagverblijf. De naam van het kinderdagverblijf sprak mij ook aan, heel leuk.
Ook heb ik veel leuke ervaringen, en leuke verhalen gehoord van mensen, en stagiaires die uw kinderdagverblijf kennen.

Ik heb vorig jaar al eerder elke donderdag een heel jaar lang, stage gelopen op een peuterspeelzaal. Dit vond ik ook heel leuk om te doen! Het spreekt mij enorm aan omdat ik dol ben op kinderen! Met kinderen werken heeft mij altijd al aangesproken, ook ben ik geďnteresseerd in de ontwikkeling van de kinderen. Contact houden met ouders vind ik ook erg belangrijk.

Mijn goede kanten; Doorzettingsvermogen, kan zowel zelfstandig als in teamverband werken, goede motivatie, inlevingsvermogen, ik kan de kinderen ook goed vermaken bijv. met; boekjes lezen, knutselopdrachtjes enzovoort.

Mindere kanten; Waar ik nog aan werken moet is de contacten met ouders, en rust in de groep te krijgen bijv. met voorlezen enzovoort, en de kinderen er nog meer bij te betrekken.

Mijn voorkeur gaat uit naar of een verticale groep, dit vind ik leuk omdat je allemaal verschillende leeftijden door elkaar hebt.
Een dreumes/peutergroep spreekt mij ook erg aan. Deze leeftijd vind ik wat leuker omdat de kinderen alweer wat meer kunnen.

Ik hoop snel wat van u te horen,

Hoogachtend,





CV:



Naam: ...................
Straat:
Postcode:
Plaats:
Telefoonnummers:
E-mail:
Geboortedatum:


Opleiding: Ik doe de opleiding Pedagogisch werker Kinderopvang, niveau 3 op school de landstede.

Diploma: VMBO diploma; Kader beroepsgerichte leerweg. (verzorging)

Ervaring:
Ik heb hiervoor een heel jaar lang op donderdag stage gelopen op peuterspeelzaal
t’ Hummelhoes in Zwolle.
Verder pas ik veel op mijn neefjes en nichtjes.

Mijn werk:
- Ik loop elke dag, behalve op zondag, het reformatorisch dagblad.
- Verkoopster in de voetbalkantine.

Mijn hobby`s:
- Msnen.
- Voetballen. (sporten)
- Oppassen op mijn neefjes en nichtjes.
- Winkelen met vrienden.


Moeten er evt. nog wat andere dingen bij?
groeten Manon!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief Kinderdagverblijf Kim-Y Sollicitatiebrief en cv 3 12 oktober 2006 22:09
Sollicitatiebrief kinderdagverblijf, graag feedback yvonnejoziasse Sollicitatiebrief en cv 1 12 oktober 2006 18:04
Sollicitatiebrief sociaal pedagogisch werker kinderdagverblijf Lobke Sollicitatiebrief en cv 5 13 augustus 2006 20:39
Feedback sollicitatiebrief stage kinderdagverblijf jennifer Sollicitatiebrief en cv 2 10 mei 2006 00:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon