Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 oktober 2013, 17:54
Anthonysop Anthonysop is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2013
Berichten: 2
Anthonysop is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Junior Relatiebeheerder

Carrieretijgers!

Als puber ben ik vanuit Italië naar Nederland verhuisd, waardoor ik een achterstand heb met mijn Nederlandse grammatica( volg een cursus ). Door mijn eerdere stage ervaring zou ik graag deze functie vervullen. onderstaand ziet u de vacature.

Je wordt o.a. verantwoordelijk voor…
• Samen met de accountmanagers ben je verantwoordelijk voor de optimale dienstverlening aan onze klanten;
• Het uitbrengen en opvolgen van offertes binnen het daarvoor gestelde beleid;
• Het op de juiste wijze informatie verstrekken over onze dienstverlening, je bent adviseur op het gebied van duurzame mobiliteitsoplossingen;
• Het signaleren en benutten van commerciële kansen in overleg met de accountmanagers;
• Alle processen rondom de toegewezen klanten;
• Een zorgvuldige administratieve verwerking van de communicatie met de klant.

Je hebt…
• Mbo+ of hbo-niveau
• Al enige commerciële werkervaring
• Affiniteit met de automotive branche
• Commerciële drive
• Verantwoordelijkheidsgevoel

Je bent…
• Communicatief vaardig
• Resultaatgericht
• Gedreven
• Teamspeler
• Kwaliteit gedreven en servicegericht
• Proactief en ondernemend
• Leergierig

Kunnen jullie feedback geven op mijn motivatie. alvast bedankt!!

Betreft: Junior Relatiebeheerder.

Geachte mevrouw ......,

Door middel van deze brief wil ik graag solliciteren op de functie Junior relatiebeheerder. Momenteel ben ik mijn opleiding Medewerker Marketing en Communicatie aan het afronden. Voor deze opleiding heb ik twee keer stage gelopen. Mijn eerste stage periode was bij Leaseplan Nederland, hier heb ik zowel binnen- als buitendienst medewerkers geassisteerd.
De adviserende rol en de affiniteit met auto’s sprak mij hier erg aan. De tweede stage periode ben ik werkzaam geweest bij Lafeber makelaardij te Gouda. Tijdens de stage bij Lafeber makelaardij heb ik een zeer divers scala aan werkzaamheden uitgevoerd. Een van deze taken was contact met klanten en het adviseren over bepaalde keuzes met betrekking tot wonen. De woningmarkt vind ik ook zeer interessant, desondanks heeft de autobranche mijn voorkeur. Auto’s vind ik al vanaf mijn jongere jaren zeer interessant, en ik het zou het heel leuk vinden om deze interesse te combineren met een carričre in de sales. Zodoende wil ik graag proberen om via deze sollicitatie deel uit te kunnen maken van uw team.

Het is duidelijk dat de markt aan het veranderen is, waarbij duurzame mobiliteit de boven toon voert en dat vraagt om innovatieve oplossingen. Ik zie dit als een uitdaging, om samen met een accountmanager aan de slag te gaan om aan de behoefte van de klant te voldoen. daarom lijkt het mij ook een grote uitdaging om als Junior Relatiebeheerder bij ............aan de slag te kunnen gaan.

Ik ben een zeer gedreven representatief persoon, die resultaat en doelgericht te werk gaat.
Mijn ambitie is om een mooie functie te vervullen bij een organisatie waar doorgroeimogelijkheden zijn. Daarom lijkt het mij ook zeer interessant om binnen uw organisatie mee te werken aan het behalen van voorgestelde targets.

Ik zie een uitnodiging voor een gesprek graag tegemoet, zodat ik u onder andere meer kan vertellen over mijn ervaring en opleidingen.

Hoogachtend,
..............
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 oktober 2013, 14:41
elc88 elc88 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2013
Berichten: 16
elc88 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anthonysop Bekijk bericht
Carrieretijgers!

Als puber ben ik vanuit Italië naar Nederland verhuisd, waardoor ik een achterstand heb met mijn Nederlandse grammatica( volg een cursus ). Door mijn eerdere stage ervaring zou ik graag deze functie vervullen. onderstaand ziet u de vacature.

Je wordt o.a. verantwoordelijk voor…
• Samen met de accountmanagers ben je verantwoordelijk voor de optimale dienstverlening aan onze klanten;
• Het uitbrengen en opvolgen van offertes binnen het daarvoor gestelde beleid;
• Het op de juiste wijze informatie verstrekken over onze dienstverlening, je bent adviseur op het gebied van duurzame mobiliteitsoplossingen;
• Het signaleren en benutten van commerciële kansen in overleg met de accountmanagers;
• Alle processen rondom de toegewezen klanten;
• Een zorgvuldige administratieve verwerking van de communicatie met de klant.

Je hebt…
• Mbo+ of hbo-niveau
• Al enige commerciële werkervaring
• Affiniteit met de automotive branche
• Commerciële drive
• Verantwoordelijkheidsgevoel

Je bent…
• Communicatief vaardig
• Resultaatgericht
• Gedreven
• Teamspeler
• Kwaliteit gedreven en servicegericht
• Proactief en ondernemend
• Leergierig

Kunnen jullie feedback geven op mijn motivatie. alvast bedankt!!

Betreft: Junior Relatiebeheerder.

Geachte mevrouw ......,

Door middel van deze brief wil ik graag solliciteren op de functie Junior relatiebeheerder. Momenteel ben ik mijn opleiding Medewerker Marketing en Communicatie aan het afronden. Voor deze opleiding heb ik twee keer stage gelopen. Mijn eerste stage periode was bij Leaseplan Nederland, hier heb ik zowel binnen- als buitendienst medewerkers geassisteerd.
De adviserende rol en de affiniteit met auto’s sprak mij hier erg aan. De tweede stage periode ben ik werkzaam geweest bij Lafeber makelaardij te Gouda. Tijdens de stage bij Lafeber makelaardij heb ik een zeer divers scala aan werkzaamheden uitgevoerd. Een van deze taken was contact met klanten en het adviseren over bepaalde keuzes met betrekking tot wonen. De woningmarkt vind ik ook zeer interessant, desondanks heeft de autobranche mijn voorkeur. Auto’s vind ik al vanaf mijn jongere jaren zeer interessant, en ik het zou het heel leuk vinden om deze interesse te combineren met een carričre in de sales. Zodoende wil ik graag proberen om via deze sollicitatie deel uit te kunnen maken van uw team.

Het is duidelijk dat de markt aan het veranderen is, waarbij duurzame mobiliteit de boven toon voert en dat vraagt om innovatieve oplossingen. Ik zie dit als een uitdaging, om samen met een accountmanager aan de slag te gaan om aan de behoefte van de klant te voldoen. daarom lijkt het mij ook een grote uitdaging om als Junior Relatiebeheerder bij ............aan de slag te kunnen gaan.

Ik ben een zeer gedreven representatief persoon, die resultaat en doelgericht te werk gaat.
Mijn ambitie is om een mooie functie te vervullen bij een organisatie waar doorgroeimogelijkheden zijn. Daarom lijkt het mij ook zeer interessant om binnen uw organisatie mee te werken aan het behalen van voorgestelde targets.

Ik zie een uitnodiging voor een gesprek graag tegemoet, zodat ik u onder andere meer kan vertellen over mijn ervaring en opleidingen.

Hoogachtend,
..............

Kijk nog iets meer naar wat ze vragen, leergierig, teamplayer? op welke manier ben jij dat? Waarom wil je juist bij dat bedrijf werken? Inderdaad door bijvoorbeeld de doorgroeimogelijkheden, dat is goed omdat je ambitie toont, misschien nog iets over het bedrijf zelf?

Ik zou het stukje over waar je stage hebt gelopen etc. iets korter maken, dat staat ook in je cv, wel je ervaringen benoemen die belangrijk zijn voor de functie. En zorg dat je bij het eerste stukje ook een alinea maakt, je moet een goede openingszin hebben,
bijvoorbeeld: Door middel van deze brief wil ik graag solliciteren op de functie Junior relatiebeheerder. En dan iets van, bij het zien van deze vacature werd ik meteen enthousiast...? of waar je de vacature hebt gezien?

deze zin: De woningmarkt vind ik ook zeer interessant
zou ik weg laten, dat is geen toegevoegde waarde.
Kleine puntjes, ik ben ook geen expert maar misschien kun je er wat mee, verder vind ik hem goed en hoe ik het kan zien kloppen de grammatica en zinsopbouw ook! Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 oktober 2013, 15:21
Anthonysop Anthonysop is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2013
Berichten: 2
Anthonysop is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor je visie, ik ga er mee aan de slag.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie Grafisch vormgever, webdesigner reginn Sollicitatiebrief en cv 4 7 juni 2011 00:40
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 22:53
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon