Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 augustus 2009, 14:18
Fenella Fenella is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 april 2008
Berichten: 3
Fenella is on a distinguished road
Standaard Open Sollicitatiebrief

Hallo allemaal,

Het viel mij op dat mijn meeste brieven zo hetzelfde zijn en saai. Nu heb ik geprobeerd hier iets verandering in te brengen. Zouden jullie je feedback willen geven mijn sollicitaitebrief, vond het erg moeilijk om het interessanter te maken.


Geachte heer/mevrouw,

Zoekt u nog een enthousiaste creatieve facilitair medewerker? Middels deze open sollicitatie wil ik graag mijn interesse tonen naar uw organisatie. Uw organisatie staat bij mij bekend als een dynamische bedrijf met veel carričre mogelijkheden.

In de afgelopen 4 jaar heb ik de opleiding Horeca Catering Management Facilitaire Dienstverlening gevolgd. De laatste 2 jaar hiervan heb ik mij gericht op de facilitaire branche, wat mij zeer goed bevalt. De variatie in het dagelijks werk, geen dag hetzelfde, de vele soorten klanten, en de kleine dingen die vaak zo belangrijk zijn trekken mij zeer.

Tijdens mijn opleiding heb ik ervaring opgedaan via diverse stages. Binnen de facilitaire afdeling heb ervaring opgedaan binnen de schoonmaak, textielbeheer, inkoopbeheer, receptie, magazijnbeheer en catering.

Naast mijn stages heb ik ook werkervaring binnen de horeca en catering, binnen de functies kok, keukenmedewerker en cateringmedewerker. Door deze functies zijn gastvrijheid en klantvriendelijk belangrijk voor mij geworden.

Representatief, creatief, leergierig en enthousiast zijn echte steekwoorden voor mij. Daarnaast ben ik ambitieus en hou ik van een uitdaging. Dit uit zich doordat ik in september met de opleiding HBO Facility Management deeltijd ga starten.

In teamverband werken vind ik erg leuk, maar ook zelfstandig werken is geen probleem. Daarnaast ben ik in bezit van rijbewijs B.

Vol enthousiasme en passie zou ik deze brief graag mondeling willen toelichten.

Met vriendelijke groet,
.........


Ik kijk erg uit naar jullie feedback. Alvast bedankt hiervoor.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 augustus 2009, 14:30
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open Sollicitatiebrief

Een paar opmerkingen.

Het is interesse tonen in of voor. na klanten in de 2e alinea zou ik de , weghalen.

3e alinea ervaring opdoen met of door middel van.

De zin Naast mijn stages...................cateringmedeweker loopt niet echt. Binnen de functies klopt niet maar kan zo even niets verzinnen.

Dit uit zich doordat ik in september met de opleiding HBO Facility Management deeltijd ga starten. Hier zou ik van maken Dit uit zich doordat ik in september ga starten met de deeltijd opleiding.......

Succes ermee!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 augustus 2009, 20:05
Fenella Fenella is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 april 2008
Berichten: 3
Fenella is on a distinguished road
Standaard Re: Open Sollicitatiebrief

Ik ben direct aan de slag gegaan met je feedback. Het caterinmedewerker heb ik aangepast door catering-, keukenmedewerker en kok. Ditzelfde heb ik bij textielbeheer, magazijnbeheer en inkoopbeheer gedaan. textiel-, magazijn- en inkoopbeheer.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 september 2009, 16:09
Fenella Fenella is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 april 2008
Berichten: 3
Fenella is on a distinguished road
Standaard Re: Open Sollicitatiebrief

Ik ben op gesprek geweest, en heb de complimenten gekregen voor mijn brief omdat hij eruit sprong. Bedankt voor het advies!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
open sollicitatiebrief leerkracht basisonderwijs Serena Sollicitatiebrief en cv 6 9 september 2009 02:12
Open sollicitatiebrief voor de functie mw-er TGtje Sollicitatiebrief en cv 2 6 oktober 2008 20:23
nieuwe poging open sollicitatiebrief bia Sollicitatiebrief en cv 4 28 mei 2006 01:04
open sollicitatiebrief controleren bia Sollicitatiebrief en cv 2 21 mei 2006 00:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon