Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 april 2007, 13:32
Lianne00
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatie verkoopmedewerkster

Hallo, ik ben bezig om een sollicitatiebrief te typen en naar mijn weten is het aardig gelukt, graag zou ik reacties/verbeteringen willen horen.
Ik heb nu nog een baan waar ik 26 april mijn laatste dag werk, hoe kan ik dit er het beste in vermelden?


xxxxx
xxxxxx
xxxxxxx


Schijndel, 4 april 2007


Betreft: open sollicitatie


Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik graag solliciteren voor de functie verkoopster in uw winkel.
Ik ben opzoek naar een leuke baan en een nieuwe uitdaging.

Momenteel werk ik bij een vlaaienspeciaalzaak als verkoopmedewerkster/serveerster waar ik de ervaring op heb gedaan om goed met klanten om te gaan en om snel en effectief te werken.
De reden dat ik mijn huidige werk opzeg is omdat ik nu 28 uur per week werk en dat graag wil verhogen naar min. 32 uur.
De functie van verkoopster in uw winkel zou ik goed kunnen vervullen omdat ik enthousiast en leergierig ben.

Evt referenties kunt u opvragen bij xxxxxxxxx op tel nummer xxxxxxxxx

Graag zou ik deze brief en mijn cv willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,



xxxxxxx
  #2  
Oud 5 april 2007, 10:22
Nathalie Nathalie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 april 2007
Berichten: 4
Nathalie is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar Nathalie
Standaard Re: Sollicitatie verkoopmedewerkster

Je hebt nu een leeg stukje tussen 'werken' en ' De reden' zitten. Je kunt het beste de zinnen na ' De reden' bij die andere zinnen aanplakken of daar een nieuwe alinea tussen zetten. Want witte stukjes mag in een brief niet. Dat is ook bij het eerste stukje.

Je hebt een afkorting in je brief staan namelijk 'min.' dat zou ik even volledig schrijven. Evt ook even volledig schrijven.

Vergeet ook niet onder je naam een paar witregels te zetten en dan bijlage toevoegen.

Na het woord 'omdat' een komma plaatsen.

"Momenteel werk ik bij een vlaaienspeciaalzaak als verkoopmedewerkster/serveerster waar ik de ervaring op heb gedaan om goed met klanten om te gaan en om snel en effectief te werken."

Deze zin zou ik als volgt doen.

"Momenteel werk ik bij een vlaaienspeciaalzaak als verkoopmedewerkster/serveerster. Daar heb ik geleerd om goed met klanten om te gaan enom snel en effectief te werken."

Anders heb je zo'n lange zin en je moet de zin in 1 adem kunnen uitspreken.

Misschien beetje warrig verhaal. Maar hopelijk heb je er iets aan.
  #3  
Oud 4 mei 2007, 15:41
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Berichten: 74
forumbeheerder heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Standaard Re: Sollicitatie verkoopmedewerkster

Nathalie, dankjewel voor je uitgebreide reactie en goede adviezen.

Aangezien Lianne op geen enkele manier meer reageert is deze discussie en haar account gesloten.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie ICT functie drekes Sollicitatiebrief en cv 3 10 maart 2007 11:58
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 02:26
Sollicitatie stage financieel administratie saron Sollicitatiebrief en cv 2 21 januari 2007 19:49
Open sollicitatie leer werkplaats sara Sollicitatiebrief en cv 1 28 december 2006 18:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon