Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 augustus 2010, 18:14
MisdeWit MisdeWit is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2010
Berichten: 2
MisdeWit is on a distinguished road
Standaard Graag dringend hulp met sollicitatiebrief schrijven.

Dag,

Zeker veel mensen hebben hierover gevraagd maar ik zal het toch proberen, je weet maar nooit. Ik heb een paar verschillende vacatures gevonden met allemaal verschillende functies, het probleem ligt dan met mij dat ik nog geen goede sollicitatie brief heb kunnen schrijven voor 1 van die vacatures. Omdat ik pas klaar bent met school en vaak werd een stageplaats geregeld door mijn leraren, inplaats van dat ik het allemaal zelf doe.

Maar goed dat is een lang verhaal, ook wil ik graag hulp hebben bij een motivatie brief schrijven. Ik geloof dat het ongeveer bijna hetzelfde is als een sollicitatie brief maar die wil ik dan op aantal vacature sites plaatsen, zodat ik meer kans heb op een baan te vinden.

Ook wil ik graag hulp vragen zo snel mogelijk, het liefst binnen de maand september. Deze weken heb ik dringen werk nodig, zodat ik aantal rekeningen kan betalen.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 augustus 2010, 18:44
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Maak een brief, plaats deze hier in dit topic, dan kunnen de mensen er eens naar kijken en je tips geven.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 augustus 2010, 19:07
MisdeWit MisdeWit is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2010
Berichten: 2
MisdeWit is on a distinguished road
Standaard

Ok, ik heb maar een heel klein beetje opstaan. Ik weet voor de rest niet wat ik meer moet erop zetten . Ik ben echt radeloos, sorry dat het zo slecht lijkt maar het is de begin voor een vacature van thuishulp.

Geachte Heer/Mevrouw,

Ik heb uw vacature onlangs gezien hier bij Timing.nl en ben enorm geïnteresseerd naar deze baan. Ik vind het fijn om mensen bij hun huis te helpen met huishoudelijk schoonmaak of op de kinderen letten, verder kan ik nauwkeurig te werk gaan en netjes. Luister goed naar de leidinggevende en kan prima samen en zelfstandig werken. Ik spreek vloeiend nederlands en Engels, ik begrijp ook de arabische taal maar kan het niet goed spreken.


Graag wil ik tips en advies erbij in wat ik erin moet zetten en wat ik moet verbeteren, ik deed het uit mijzelf een beetje en ik geloof dat het niet de eerste beste brief is.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief opleiding anesthesie assistent hulp gevraagd Moniek Sollicitatiebrief en cv 6 6 augustus 2010 23:13
Graag hulp met m'n motivatie kevertje Sollicitatiebrief en cv 2 5 februari 2010 15:37
sollicitatiebrief Medewerk(st)er Secretariaat, graag hulp annazon Sollicitatiebrief en cv 2 23 november 2009 20:50
Sollicitatiebrief maatschappelijk werker - graag hulp! genesis11 Sollicitatiebrief en cv 3 9 januari 2009 14:29
Sollicitatiebrief en cv Persoonlijke begeleider B thuiszorg Dana Sollicitatiebrief en cv 1 4 januari 2007 15:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon