Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 april 2008, 16:18
Yvonne Yvonne is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 april 2008
Berichten: 1
Yvonne is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie vmbo-docent

Moeilijk hoor, een goede sollicitatiebrief... Had al een beetje het forum doorgespit om te kijken of ik er al tips uit kon halen. Na veel stoeien is dit het resultaat. Heeft er iemand nog tips of ideeën?

<adres>


<plaatsnaam, 07-03-2008>


Betreft: open sollicitatie


Geachte,


Van groep 3 naar pubers!
3 april 2006 ben ik in ….., de achterstandswijk …., gaan werken als leerkracht van groep 3.
Op deze werkplek heb ik veel ervaring opgedaan in communicatie met ouders, het klassenmanagement in groepen die problemen gaven daar mee dus ook orde houden en psychologische problemen van kinderen en ouders.
En nu zou ik graag een baan in de onderbouw van het VMBO willen, om dit te realiseren ben ik bereid om een studie te volgen om mijn kennis en flexibiliteit te vergroten.



Ik ben iemand die graag initiatief toont. Ik kan snel inspringen op een veranderende situatie. Ik vind het prettig om zelfstandig te werken, maar kan ook uitstekend in een team functioneren. Ik ben positief ingesteld en draag dit graag over. Ik vind het belangrijk dat het welzijn van de kinderen voorop staat en ieder kind tot zijn recht komt op eigen niveau, ongeacht welke achtergrond het kind heeft. De individuele belangstelling voor elk kind is hierbij voor mij heel belangrijk.
Ik weet dat dit op het …. College ook nagestreefd wordt en daarom solliciteer ik bij uw school.



Tevens ben ik enkele jaren actief als clubleidster van de …. te ….. en na verhuizing heb ik deze activiteiten in….. hervat met een club van 11 tot 14 jaar bij ook weer de ….. Het geeft me enorm veel voldoening als ik zie dat kinderen door mijn kennis en vaardigheden groeien in kennis.
Nog reden waarom ik solliciteer bij uw school.



Indien u ook van mening bent dat mijn kwaliteiten en passie voor kinderen een meerwaarde kunnen betekenen, dan hoor ik dat heel graag van u.
Ik kijk er geboeid naar uit u er persoonlijk van te mogen overtuigen dat het onderwijs echt mijn passie is.



Met vriendelijke groet,




<eigen naam>
<adres enz.>
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 april 2008, 15:32
Brigitte Brigitte is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 76
Brigitte is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie vmbo-docent

Geachte,


Van groep 3 naar pubers! (origineel begin!)
3 april 2006 (met een datum beginnen is geen mooi begin van de zin.....) ben ik in ….., de achterstandswijk …., gaan werken als leerkracht van groep 3.
Op deze werkplek heb ik veel ervaring opgedaan in communicatie met ouders, het klassenmanagement in groepen die problemen gaven daar mee dus ook orde houden en psychologische problemen van kinderen en ouders.
En nu zou ik graag een baan in de onderbouw van het VMBO willen (Nu zou ik graag werkzaam zijn in de onderbouw van het VMBO (en waarom dan?), om dit te realiseren ben ik bereid om een studie te volgen om mijn kennis en flexibiliteit te vergroten.

Ik (je hebt teveel IK aan het begin van de zin, even ombouwen, dat staat netter) ben iemand die graag initiatief toont. Ik kan snel inspringen op een veranderende situatie. Ik vind het prettig om zelfstandig te werken, maar kan ook uitstekend in een team functioneren. Ik ben positief ingesteld en draag dit graag over. Ik vind het belangrijk dat het welzijn van de kinderen voorop staat en ieder kind tot zijn recht komt op eigen niveau, ongeacht welke achtergrond het kind heeft. De individuele belangstelling voor elk kind is hierbij voor mij heel belangrijk.
Ik weet dat dit op het …. College ook nagestreefd wordt en daarom solliciteer ik bij uw school.

Tevens ben ik enkele jaren actief als clubleidster van de …. te ….. en na verhuizing heb ik deze activiteiten in….. hervat met een club van 11 tot 14 (getallen uitschrijven) jaar bij ook weer de ….. Het geeft me enorm veel voldoening als ik zie dat kinderen door mijn kennis en vaardigheden groeien in kennis.
Nog reden waarom ik solliciteer bij uw school.(dit kan weg)


Indien u ook van mening bent dat mijn kwaliteiten en passie voor kinderen een meerwaarde kunnen betekenen, dan hoor ik dat heel graag van u.
Ik kijk er geboeid naar uit u er persoonlijk van te mogen overtuigen dat het onderwijs echt mijn passie is.



Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie Docent techniek VMBO school, graag reactie! Ton Sollicitatiebrief en cv 4 13 juli 2007 11:58
Open sollicitatie docent drama Inu Sollicitatiebrief en cv 7 15 juni 2007 19:20
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46
open sollicitatie docent Docent Sollicitatiebrief en cv 2 25 januari 2006 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon