Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 mei 2010, 18:11
Meike Meike is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Berichten: 6
Meike is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief secretaresse onderwijsinstelling

Via een kennis ben ik op de hoogte gebracht van uw vacature, waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een secretaresse. Ik heb uw vacature met interesse gelezen en solliciteer graag op deze functie.

Met mijn afgeronde secretariële opleiding en bijna vijf jaar werkervaring als directiesecretaresse, verwacht ik een goede bijdrage te leveren binnen uw onderwijsinstelling. Ik voel me aangetrokken door uw organisatie, ben geďnteresseerd in de vernieuwende moderne onderwijsmethoden die jullie toepassen met als doel om talenten van leerlingen te ontdekken en te e ontwikkelen. Daarnaast lijkt het me leuk om in een maatschappelijk betrokken omgeving te werken waarin de waarin ontwikkeling van de leerlingen centraal staan.

De redenen waarom mijn interesse uitgaat naar deze functie is dat mijn persoonlijkheid zich kenmerkt door resultaatgericht te werk te gaan. Een van mijn sterke eigenschappen is dat ik het overzicht kan bewaken in (chaotische) situaties door gestructureerd te werken. Verder geeft het mij veel voldoening om de benodigde ondersteuning te geven aan leidinggevenden.

In mijn huidige functie verricht ik diverse secretariële- en administratieve werkzaamheden voor de directie.
Door het werken binnen een kleine organisatie heb ik te maken met een diverse werkzaamheden, zoals o.a. het verwerken van in- en uitkomende correspondentie, het notuleren van diverse vergaderingen, verder ben ik verantwoordelijk voor onze gehele projectadministratie, en personeels- en salarisadministratie via een softwaresysteem, en heb ik de verlof- en ziekteverzuimadministratie onder mijn beheer.

Een breed takenpakket maakt deze functie interessant en leerzaam. Hoewel ik nog steeds voldoening haal uit mijn huidige werk, kijk ik uit naar een nieuwe uitdaging, een volgende stap, binnen een andere werkomgeving waarin ik mijn kennis en ervaring kan toepassen en mij verder kan ontwikkelen. Werken bij x spreekt me aan, omdat ik het belangrijk vindt dat uw organisatie een bijdrage levert aan mens & samenleving’ en mogelijkheden biedt voor (verdere) persoonlijke ontwikkelingen.

Uiteraard ben ik bereid mijn motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek. Naast een CV voeg ik bij deze e-mail ook mijn profielschets toe, ik hoop dat u op deze manier een goed beeld van mij hebt gekregen.

Graag kom ik dit in een gesprek toelichten.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 mei 2010, 20:34
Meike Meike is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 april 2008
Berichten: 6
Meike is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief secretaresse onderwijsinstelling

Korte toelichting vergeten..

Ik heb een vaste baan, moet niet nodig weg, maar kwam deze vacature tegen en ben enthousiast geworden.. vindt het zo moeilijk om te motiveren waarom ik deze vacature interessant vindt..

vind zelf de brief nog iets te lang-te veel informatie..

Ik hoop op tips-advies..
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 mei 2010, 10:46
DubbelePunt DubbelePunt is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Berichten: 43
DubbelePunt is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief secretaresse onderwijsinstelling

Beste Meike,

Ik heb wat foutjes uit je tekst gehaald, zie bijlage.
Succes met deze sollicitatie!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Meike.doc‎ (25,0 KB, 1631x gelezen)
__________________
Met vriendelijke groeten, Anne-Marie van der Aa



Voor sollicitatiebrieven en cv's zonder fouten - Dubbele Punt tekstcorrectie
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 mei 2010, 10:42
kirstenw kirstenw is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Berichten: 6
kirstenw is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief secretaresse onderwijsinstelling

Hoi Meike,

Je brief ziet er keurig uit, wat foutjes, maar ik zie dat die er al uit gehaald zijn.
Je enthousiasme over de vacature mag wel iets meer blijken in je introductie, lijkt me leuk voor de lezer.

Veel succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
secretaresse

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medisch secretaresse clautje64 Sollicitatiebrief en cv 0 29 maart 2009 14:08
Sollicitatiebrief secretaresse Miekje Sollicitatiebrief en cv 0 17 februari 2009 23:31
Sollicitatiebrief secretaresse: help, ik kom niet verder sabrina7383 Sollicitatiebrief en cv 5 19 januari 2009 22:04
Sollicitatiebrief juridisch secretaresse csaenen71 Sollicitatiebrief en cv 1 4 september 2007 09:19
sollicitatiebrief secretaresse ziekenhuis noekkie Sollicitatiebrief en cv 2 12 oktober 2006 20:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon