Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 augustus 2012, 00:48
Najla Najla is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 1
Najla is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie pedagogisch medewerker

Hallo allemaal,

Ik wil graag een open sollicitatie sturen maar heb het idee dat mijn brief nogal brief kort is. Is er iemand die misschien opmerkingen heeft? Ik ben zo'n 3 jaar geleden eens in het kader van een schoolopdracht geweest en heb toen een interview gehouden met een leidster. Het is namelijk een christelijk dagverblijf en daar wilde ik toentertijd graag meer over weten. Misschien is het een goed idee om dat in de brief te laten vallen? Ik weet alleen niet zo goed waar ik het zou kunnen introduceren.

Alvast dank!

Groetjes,

N.

XXXX
XXXX
XXXX

XXXX
XXXX
XXXX


XXX, 10 augustus 2012


Betreft: open sollicitatie naar de functie groepsleidster


Geachte heer, mevrouw,


Vanaf mijn 13e jaar weet ik dat ik ‘iets met kinderen’ wil gaan doen. Een gevoel dat werd versterkt nadat ik door mijn opleiding met diverse doelgroepen ervaring heb opgedaan. Kinderen zijn eerlijk, vrolijk, avontuurlijk en spontaan. Karaktereigenschappen die ik belangrijk vind en ook herken in mijzelf.

Na afsluiting van mijn schoolperiode ben ik 2 jaar aansluitend au-pair en kindermeisje geweest in het buitenland. Een geweldige ervaring waar ik mij persoonlijk en professioneel heb ontwikkeld. Door voor een alleenstaande ouder te werken heb ik geleerd om flexibel te zijn, helder te communiceren en heb ik een enorm verantwoordelijkheidsgevoel. Als kindermeisje moest mijn voormalige werkgeefster mij blindelings kunnen vertrouwen net zoals ouders dat moeten doen wanneer zij hun kind(eren) naar het KDV brengen.


Het lijkt mij een uitdaging om deze vaardigheden toe te passen en verder te kunnen ontwikkelen in een eventueel openstaande functie.

Graag kom ik een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn brief en c.v.

Met vriendelijke groet,

XXXX

Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 augustus 2012, 16:52
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Lees ajb eerst dit even door: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in kinderdagopvang carli Sollicitatiebrief en cv 2 19 juli 2010 16:20
Open sollicitatie pedagogisch medewerker duha Sollicitatiebrief en cv 5 4 december 2008 20:07
Open sollicitatie Pedagogisch medewerker duha Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2007 13:22
open sollicitatie pedagogisch medewerker nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 28 juni 2006 11:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon