Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 januari 2010, 11:43
Joro Joro is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 januari 2010
Berichten: 2
Joro is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie in de zorg

Is er misschien iemand die advies en/of commentaar heeft over deze brief? Alles is welkom.
Alvast heel erg bedankt, groeten van Joro.

xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxx
Afdeling: Personeelszaken
Ter attentie van xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx

xxxxxx 6 januari 2010

Betreft: Open Sollicitatie ‘Helpende Zorg en Welzijn’, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geachte xxxxxxxxxxxxx,

xxxxxxxxxx staat bij mij bekend om zijn uitstekende zorg aan ouderen in xxxxxxxxxxxxxx.
Ik heb dan ook de bouw van xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx met interesse gevolgd en ik vind het een geweldig project. De reden dat ik u schrijf is dat ik graag wil meewerken om dit initiatief tot een succes te maken.
Via xxxxxxxxxxxxx, van de receptie, heb ik begrepen dat er nog geen werving voor vacatures heeft plaatsgevonden en zij gaf mij het advies om een open sollicitatie aan u te richten.
Mijn voorkeur gaat uit naar een parttime functie van rond de 24 uur.

Ik heb de xxxxxxxxxxxxxxxxxx, BOL-opleiding Helpende Zorg en Welzijn, gedaan via xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. xxxxxxxxxxx rond ik mijn opleiding af en xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx is de diplomering.
Werkervaring, tijdens mijn opleiding, heb ik opgedaan in xxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxxxxxxx.
Dit was in het xxxxxxxxxxxxxxxxxx op een Intramurale afdeling, in xxxxxxxx op de afdeling Kleinschalig-wonen én op een Psychisch Geriatrische afdeling.
Ik heb in dat jaar heel veel geleerd en mijn interesse en liefde voor de zorg voor ouderen is nog meer toegenomen door de kennis die ik heb opgedaan in mijn werk.

Voor nadere informatie met betrekking tot mijn studie, persoon en ervaring verwijs ik u naar bijgesloten curriculum vitae.

Mochten er mogelijkheden voor mij zijn binnen het xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, dan zou ik graag in een persoonlijk gesprek een en ander willen toelichten. Ik dank u bij voorbaat voor uw tijd en reeds genomen moeite.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxx




Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 januari 2010, 21:34
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open sollicitatie in de zorg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joro Bekijk bericht
Mochten er mogelijkheden voor mij zijn binnen het xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, dan zou ik graag in een persoonlijk gesprek een en ander willen toelichten. Ik dank u bij voorbaat voor uw tijd en reeds genomen moeite.


Goed geschreven er staat in de laatste alinea één fout; "dan zou ik graag in een persoonlijk gesprek een en ander willen toelichten" het is; het een en ander!!
Verder vind ik het een nette brief.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 januari 2010, 00:14
Joro Joro is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 januari 2010
Berichten: 2
Joro is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie in de zorg

Dank je wel voor je reactie! Je hebt helemaal gelijk!
Ik mis eigenlijk wel een stukje over "mijn kwaliteiten", maar daar ga ik me nog over buigen hoe ik dat moet inpassen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie naar andere functie in de zorg, wie helpt mij aub!! Miem Sollicitatiebrief en cv 3 15 juli 2014 16:16
Wie wil er naar mijn open sollicitatie voor een BBL helpende zorg en welzijn kijken Margha Sollicitatiebrief en cv 6 24 november 2009 09:09
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Open sollicitatie zorg en welzijn celle013 Sollicitatiebrief en cv 2 7 juni 2009 11:52
Open sollicitatie helpende in de zorg. Graag commentaar Betty Sollicitatiebrief en cv 4 14 mei 2007 15:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon