Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 oktober 2008, 23:39
Zeewolde2008 Zeewolde2008 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 1
Zeewolde2008 is on a distinguished road
Post sollicitatie naar functie van service engineer

Ik ben momenteel werkzaam als buitendienst medewerker bij een redelijk groot bedrijf in baggermateriaal en op zoek naar een nieuwe uitdaging welke binnen dit bedrijf niet realiseerbaar is, helaas. Ik heb mijn sollicitatiebrief als bijlage graag enig feedback over de inhoud.

Betreft: Sollicitatie naar de functie Service Engineer

Zeewolde, 07 oktober 2008

Geachte mevrouw ........... ,

Met belangstelling heb ik op uw internetsite de vacature gelezen waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een flexibel ingestelde Service Engineer welke klantvriendelijkheid en collegialiteit hoog in het vaandel heeft staan. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk de juiste persoon te zijn waarnaar u op zoek bent.

Na het afronden van mijn Nautische opleiding MBO, Scheepswerktuigkundige-A ben ik de afgelopen 8 jaar werkzaam geweest als Service Engineer Industriële Motoren voor een gerenomeerd fabrikant. Mijn werkgebied betrof de hele wereld, reizen en langdurig verblijf in het buitenland zijn mij daarom niet vreemd.

Mijn werkzaamheden binnen dit bedrijf liepen uiteen van het in bedrijf stellen van voortstuwingsmotoren tot een maximaal vermogen van 2000Kw als ook generatoren voor de maritieme sector en de industriële sector zoals banken, ziekenhuizen en andere instellingen die gebruik maken van No Breakdown generatoren variërend van 750Kw tot ruim 1800Kw. Met gepaste trots kijk ik terug naar verleden jaar waarin ik het Franse zuster bedrijf heb mogen assisteren tijdens de overdracht van een mega project. Dit project betrof de bouw van een 75000Kw energiecentrale waarin ik in de functie als meewerkend supervisor ook toezicht hield gedurende de gehele commissioning en tijdens garantie werkzaamheden. Tevens rapporteerde ik dagelijks aan mijn Franse opdrachtgever dan wel mijn algemeen directeur in Holland.

Ik ben een zeer ambitieuse, leergierige, flexibele, hardwerkende jongeman die op het gebied van de techniek nog lang niet is uitgeleerd en doorgaans op zoek is naar nieuwe uitdaging binnen zijn vakgebied. Uw organisatie, welke in uw bedrijfsprofiel omschreven wordt als een bron van uitdaging met prima doorgroei mogelijkheden, zou daarom prima passen binnen mijn behoefte.

Graag zou ik in de gelegenheid gesteld willen worden deze sollicitatiebrief samen met mijn curriculum vitae toe te lichten in een persoonlijk gesprek.
Met vriendelijke groeten,

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 oktober 2008, 14:55
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatie naar functie van service engineer

Goede brief maar maak de zinnen korter. Zou je niet een HBO gaan doen als er geen doorgroei mogelijk is? Vaakt wringt daar de schoen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 oktober 2008, 16:29
JosJ
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: sollicitatie naar functie van service engineer

Hallo Zeewolde,

leuke brief. Wel graag "Kw" aanpassen in "kW"

succes!!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie naar de functie van bijblijfconsulent daphne 1 Sollicitatiebrief en cv 1 2 juni 2008 16:11
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 17:44
Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat lotjebibi1 Sollicitatiebrief en cv 1 20 oktober 2007 15:18
Open sollicitatie ergotherapeut Wens Sollicitatiebrief en cv 0 25 juni 2007 19:27
Sollicitatie-bijstand Financial Controller berbo Sollicitatiebrief en cv 8 25 februari 2007 00:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon